ساماندهی شبکه معابر فرسوده در محله ازگل در منطقه یک

فروردین ۱۴۰۳

دبیر محله ازگل منطقه یک گفت: شورایاری محله ازگل پیشنهاداتی را در مورد ساماندهی شبکه معابر فرسوده به شهرداری منطقه داده است که این کار در مراحل اداری قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، ازگلی افزود: با توجه به بافت روستایی و باغات محله و با افزایش ساخت وسازی شبکه معابر محله ازگل نمی‌تواند تامین کننده رفت و آمد خودروها باشد.
به همین منظور در بازدید میدان شهردار به این موضوع به اطلاع ایشان رسیده و این طرح در مرحله اداری است.
محله ازگل دارای ۳۲ هزار نفر جمعیت است و ۷ مدرسه  در این محله وجود دارد که مدرسه دکتر احمد ناصری در سال ۴۵ در این محله تاسیس شده است باغات بسیاری در این محله وجود دارد و یکی از محاسن دیگر محله ازگل دسترسی این محله به ۴ بزرگراه است .
ازگلی در ادامه افزود: اگر طرح تفصیلی در سطح محلات اجرا شود از بار ترافیکی که در این محله وجود دارد کاسته می‌شود و اگر عقب نشینها در معابر فرسوده صورت گیرد گذرها باز می‌شوند وامکان تردد ساده‌تر  انجام می‌شود.
حوزه علمیه امام خمینی که یکی از حوزه‌های فعال است در محله ازگل قرار دارد و همچنین مرکز توان بخشی و معلولین جسمی حضرت علی (ع) نیز در این محله وجود دارد.
یکی از کارهای شاخص در این محله که از سوی اشخاص محلی و قدیمی صورت می‌گیرد بحث کارهای خیر است که اشخاص در کارهای خیر پیشتاز می باشند و از نمونه‌های آن مرکز بهداشتی سید الشهدا و مراکز بهداشتی شرق ناحیه که تحت پوشش وزارت بهداشت است به انجام فعالیت‌ می‌پردازند.
امید است با ساماندهی شبکه معابر محله ازگل شهروندان آسوده‌تر بتوانند رفت و آمد داشته باشند و از بار ترافیکی این محله نیز کاسته شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.