سامر: بایرن ۳-۲ درصد افت داشته است

۸فروردین ۱۳،

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم ۳-۲ درصد افت داشته است و از بازیکنان باتجربه تر تیم خواست تا در زمین تلاش بیشتری انجام بدهند.

شاگردان یوپ هاینکس صدرنشین بلامنازع این فصل بوندس لیگا می باشند و در صورتی که بتوانند این هفته هامبورگ را شکست دهند و دورتموند مغلوب اشتوتگارت شود، می توانند جشن قهرمانی شان را برگزار کنند. ضمن اینکه آنها در چمپیونزلیگ و جام حذفی نیز شانس قهرمانی دارند.

به نقل از گل، با این وجود، سامر معتقد است که این تیم نسبت به قبل دچار افت شده و از بازیکنان این تیم خواست تا به بهترین فرم شان برگردند.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:” غیرممکن است که در تمام فصل در سطحی بالا بازی کرد. ما نسبت به دیدار مقابل دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی، ۳-۲ درصد افت داشتیم.

ما باید از بعضی جنبه ها بهتر شویم. بازیکنان بزرگتر تیم باید هم تیمی های شان را هدایت کنند. ما باید منظم و سازمان یافته عمل کنیم. باید در بازی مان سرعت بیشتری داشته باشیم و در هنگام تصاحب توپ، خلاقانه تر عمل کنیم.

در این مقطع کسی نمی تواند در مورد خستگی صحبت کند. به خاطر سیستم چرخشی هاینکس، همه باید در بهترین شرایط باشند.

اختلاف امتیازی زیاد ما در بوندس لیگا، در سایر رقابت ها به دردمان نمی خورد. ما باید از هر چیزی که سبب به هم خوردن تمرکزمان می شود، اجتناب کنیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.