سامسونگ اشاره میکند که اپل با عرضه iPhone 5s طلایی از این شرکت کپی کرده است

ممتازنیوز:

درست چند روز پیش بود که شرکت سامسونگ اعلام کرد که قرار است نسخه طلایی اسمارت فون گلکسی اس ۴ را عرضه کند. همین موضوع کافی بود تا عده ای از علاقمندان اپل ادعای کپی کردن سامسونگ از آیفون ۵ اس طلایی را داشته باشند. هفته گذشته بود که شرکت اپل از شرکای خود خواسته بود تا بدلیل افزایش تقاضا برای آیفون ۵ اس طلایی، تولید آن را تا ۳۳ درصد افزایش دهد، اما روز شنبه، کمپانی سامسونگ با انتشار سابقه ای از گوشی های طلایی خود، اعلام کرد که سابقه آنها در تولید اینگونه محصولات به سال ۲۰۰۴ برمیگردد، یعنی زمانی که حتی چیزی به نام آیفون وجود نداشته است.

سامسونگ اولین اسمارت فون Samsung Galaxy S4 طلای خود را در تاریخ ۲۷ آگوست برای بازار امارات عربی متحده معرفی نمود، محصولی که در تاریخ ۸ سپتامبر برای فروش عرضه شد. این بدان معناست که این محصول سامسونگ دو روز قبل از معرفی آیفون ۵ اس عرضه شده بوده است.

اما از سوی دیگر طرفداران کمپانی اپل معتقدند که تصاویر مربوط به آیفون جدید در اوایل تابستان منتشر شده بوده و همین موضوع به سامسونگ فرصت کافی برای عرضه نسخه طلایی پرچمدار خود را داده است. همانطور که اعلام شد، سامسونگ با انتشار تصاویری از گوشی های Anycall SCH-E470, SPH-E3200 و SPH-E325 ادعا دارد که سامسونگ بیش از اپل روی به نسخه طلایی گوشی ها آورده است. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.