سامسونگ نسل دوم گلکسی نوت‌های خود را به نمایش گذاشت

فضای سایبر > شرکت‌ها– ممتازنیوز:
سامسونگ تازه‌ترین نسخه گلکسی نوت‌های خود را در نمایشگاه برلین به نمایش گذاشت. در این نمایشگاه بیش از هزار و چهارصد شرکت تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، شرکت سامسونگ الکترونیکس روز چهارشنبه نسل دوم تبلت‌های محبوب خود را در بزرگترین نمایشگاه‌های کالاهای الکترونیک اروپا در برلین به نمایش گذاشت.

جی کی شین مدیر بازرگانی سامسونگ نسل دوم گلکسی را عرضه و ابراز امیدواری کرد رقبای خود را پشت سر بگذارد. وی گفت: «دقیقا یک سال قبل بود که ما گلکسی نوت را به دنیا معرفی کردیم. در آن زمان ما گفتیم که در صدد ایجاد پدیده ای نو هستیم و بر این باوریم که در این راه بسیار موفق بوده ایم».

گلکسی نوت دو در ماه اکتبر عرضه می‌شود، ظریف‌تر است، صفحه‌ای بزرگتر در ابعاد پنج در پنج اینچ دارد و مجهز به پردازشگر قدرتمندتری است. این تبلت صد و هشتاد گرمی تازه ترین تولید سامسونگ است. این شرکت بسیار تحت فشار بوده است که خط تولید خود را از آیفون متمایز کند.

سامسونگ همچنین سرگرم کار بر روی تلفن‌های هوشمندی است که صفحه آن قابل خم شدن است و اواخر امسال عرضه می‌شود. تبلت نسل دو فقط سه ماه پس از عرضه نسل سوم تلفن های هوشمند گلکسی اس معرفی شده است. این تلفن ها بیش از ده میلیون دلار فروش داشت.

از جمله تولیدات سونی در این نمایشگاه عرضه تبلت‌های ضد آب است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.