ساندویچ مرغ گریل شده با خردل


ساندویچ مرغ گریل شده با خردل

از این ساندویچ لذیذ گریل شده به هیچ قیمتی نمی توان گذشت. این ساندویچ کوچک و بزرگ را به سمت خود می کشاند.

مناسب برای :۴ نفر
زمان آماده سازی : کمتر از ۱ ساعت

این غذای هیجان انگیز در کنار سالاد و بشقاب مکمل، یک وعده غذایی کامل است و برای کودکان نیز غذای خوبی محسوب میشود. با این مقدار مواد میتوانید برای ۴ نفر ۴ ساندویچ درست کنید. این غذا در مدت ۵۵ دقیقه آماده میشود.
مواد لازم:
سس خردل
¼ پیمانه + ۳ قاشق غذاخوری
روغن زیتون
½ پیمانه
شوید تازه ساتوری شده
پیمانه
سیر ریز خرد شده
۲ حبه
نمک و فلفل سیاه
به میزان لازم
سینهٔ مرغ شنیسلی
۲ عدد (۱۸۰ گرم)
پیاز قرمز حلقه شده
۱ عدد بزرگ
پنیر چدار درشت رنده شده
۱۸۰ گرم
نان باگت بزرگ
۱ عد
طرز تهیه:

  1. ¼ پیمانه خردل، روغن زیتون، شوید، سیر، ½۱ قاشق چایخوری نمک و ¾ قاشق چایخوری فلفل را در یک کاسهٔ متوسط میریزیم و آنها را کاملاً با هم مخلوط میکنیم. مرغ ها و پیاز حلقه شده را در این مخلوط میریزیم و تکان میدهیم تا تمامی سطح آنها با این مخلوط پوشیده شود. روی آن را پوشانده و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال میگذاریم تا کاملاً مزهدار شوند.
  2. گریل یا کباب پز را با حرارت متوسط – زیاد روشن میکنیم تا گرم شود. پیازها را به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه روی گریل سرخ میکنیم و آنها را بر میداریم. مرغها را از هر دو طرف کاملاً سرخ و کبابی میکنیم. روی سطح آنها پنیر چدار را میریزیم و کمی دیگر گریل میکنیم. سپس آنها را از روی کباب پز برداشته و هر یک را از وسط نصف میکنیم. برشهای نان را از وسط باز میکنیم و سطح داخلی آنها را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه روی گریل میگذاریم تا کریسپی شود.
  3. ۳ قاشق باقی ماندهٔ خردل را با کمی سس مایونز (در صورت دلخواه) داخل نان میمالیم و سپس مرغ و پیاز را داخل آن گذاشته و داغ سرو میکنیم.

مترجم: سیما علوی
منبع:

marthastewart.com
پارسگر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.