سایپا به دنبال گشایش بازارهای تازه صادراتی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت سایپا علی رغم تشدید محدودیت های بین المللی و بی ثباتی سیاسی- اقتصادی در اغلب بازارهای صادراتی، به دنبال گشایش بازارهای تازه صادراتی است.

خبراقتصادی:شرکت سایپا در سال ۹۱ علی رغم تشدید محدودیت های بین المللی، بی ثباتی سیاسی- اقتصادی در اغلب بازارهای صادراتی و توقف دو ماهه صادرات کشور در اوج فعالیت های صادراتی، موفق شد که یکی از بهترین سالهای خود از نظر میزان صادرات را ثبت و با صادرات بیش از ۳۴ هزار دستگاه خودرو، نسبت به سال قبل از آن ۲۰ درصد رشد را تجربه نماید.

در چند سال قبل این شرکت مقام اول صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص داده و تا کنون ۶ بار به عنوان صادر کننده نمونه در کشور انتخاب شده و تنها خودروسازی است که به مقام صادرکننده ممتاز کشوری دست یافته است. در سال جاری نیز با وجود بسته تر شدن فضای کسب و کار در اصلی ترین بازار خود یعنی کشور عراق، شرکت سایپا همچنان رتبه اول صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص داده و در تلاش است تا با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات و افزایش تنوع تولیدات و روش های بازاریابی،  کشورهای تازهی را به فهرست بازارهای صادراتی خود اضافه نموده و رکوردهای تازهی را در صادرات خودرو کشور ثبت نماید. ارتقاء سطح کیفی محصولات، کسب استانداردهای بین المللی و تنوع بخشی به محصولات با اضافه نمودن خودروهای سایپا ۱۵۱ و تیبا ۲ به سبد محصولات صادراتی شرکت، از جمله گامهای موثری است که در این مسیر برداشته شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.