سبحانی‌نیا:حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی عامل حمله آنها به غزه است

۲۵ آبان ،

sobhaninia.jpg

یک عضو هیات رییسه مجلس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: این حملات در جهتی سیاست‌های توسعه‌طلبانه همیشگی رژیم صهیونیستی و رفع موانع از پیش رو و برخورد با فلسطینیان و ایجاد مشکلات برای آنها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب، افزود: این حملات را ناشی از ضعف هماهنگی میان کشورهای اسلامی و کشورهای عربی در منطقه می‌دانم. به سبب برخوردهای سیاسی بسیاری از این کشورها و روابط مخفیانه و محرمانه با رژیم صهیونیستی، این جرأت را به رژیم صهیونیستی می‌دهند، در شرایطی که در منطقه شاهد جنبش بیداری اسلامی هستیم، باز هم آنها این‌گونه با بخشی از سرزمین‌های عربی و ملت عرب برخورد کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدامات ناشی از تفرقه و ضعفی است که در میان کشورهای عربی منطقه است، وگرنه امروز رژیم صهیونیستی نباید این جرأت را داشته باشد که این‌گونه برخوردها را بدون توجه به مقررات بین‌المللی نسبت به مردم بی‌دفاع غزه داشته باشد.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی از این رژیم نامشروع و بی‌توجهی به حقوق ملت‌ها چنین فضایی را ایجاد کرده است و اگر باز هم کوتاه بیایند این حرکت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و نوار غزه قطعا بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.