سبحانی نیا: احمدی‌نژاد خواستار سخنرانی در صحن علنی مجلس دربارهٔ مسائل جاری کشور است

۱۷م دیماه ،

موضوع این نامه سخنرانی رئیس جمهور و صحبت با نمایندگان در خصوص مسائل جاری کشور است. نامه احمدی نژاد به مجلس توسط لطف الله فروزنده، معاون پارلمانی رئیس جمهور نوشته شده و به رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات رئیسه مجلس دربارهٔ نامه رئیس جمهور به مجلس گفت: موضوع این نامه سخنرانی رئیس جمهور و صحبت با نمایندگان در خصوص مسائل جاری کشور است.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا اظهار کرد: نامه احمدی نژاد به مجلس توسط لطف الله فروزنده، معاون پارلمانی رئیس جمهور نوشته شده و به رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.

وی افزود: پیش‌تر آقای احمدی نژاد خواستار حضور در مجلس شده بود، اما امروز با ارائه نامه ای تازه قرار شد که در فرصت مجدد برای گفتگو با نمایندگان به مجلس بیاید.
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمان تازه حضور احمدی نژاد در مجلس را هیات رئیسه به زودی اعلام خواهد کرد، گفت: احمدی نژاد قرار بود این هفته به مجلس بیاید که حضورش به تعویق افتاد.
 
وی دربارهٔ زمان حضور احمدی نژاد در مجلس، ادامه داد: دولت اعلام زمان حضور رئیس جمهور در مجلس را به بعد از تعیین فرصت مجدد از سوی مجلس شورای اسلامی موکول کرده است.


خبرگزاری انتخاب | entekhab.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.