ستاد نماز جمعه تهران درگذشت وزیر شعار را تسلیت گفت

۲۱اردیبهشت،

ستاد نماز جمعه تهران با صدور اطلاعیه‌ای، درگذشت حاج محمود مرتضایی‌فر وزیر شعار انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این پیام آمده است:

«در آستانه ماه مبارک رجب، بلال انقلاب، یار و همراه دیرین امام راحل عظیم الشان و رهبری فرزانه، مرحوم حاج محمود مرتضایی‌فر، ندای آسمانی «انالله و انا الیه راجعون» را لبیک گفته؛ به سوی معبود ازلی و دیار ابدی شتافت.

خبر درگذشت حاج محمود مرتضایی‌فر، موجی از تاسف و تاثر در میان متدینین، دوستان و دوستداران آن مرحوم به راه انداخت.

مرحوم مرتضایی‌فر، بنیان‌گذار تکبیر پس از انقلاب و طنین الله‌اکبر‌های کوبنده او، در بدو ورود حضرت امام خمینی(ره) دربهشت زهرا، در خاطره‌های انقلابیون ماندگار است. تکبیرهای دشمن شکن‌روزهای ملتهب و مقاومت اوایل انقلاب، نوای دلنشین دعای قنوت عید فطر، در صفوف بهم پیوسته نماز عید و فریادهای توحیدی او از تربیون مقدس نماز جمعه، هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد و همچنان ادامه خواهد داشت. حقیقتا که حنجره‌ی او حنجره رسای انقلاب بود.

ایشان از شاگردان مکتب آیت‌الله طالقانی و در تمام صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب، همواره در پی انجام وظیفه الهی و در خدمت ولایت و روحانیت انجام وظیفه می‌نمود. انسانی بزرگوار، مخلص، ولایتمدار و خدوم که بسیاری از سالهای عمر شریفش رادر جهت اسلام و فرهنگ نماز و نماز جمعه صرف نمود.

مرحوم مرتضایی‌فر، نامی آشنا برای همه‌ی مردم ایران و بخصوص نمازگزاران، با سه دهه فعالیت در ستاد نماز جمعه تهران است. نامی که یادآور ایمان، شهامت و شجاعت درسخت‌ترین صحنه‌های انقلاب است.

ستاد جمعه تهران، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خانواده بزرگوار ایشان و عموم مردم متدین ایران اسلامی، به اطلاع می‌رساند؛ مراسم تشییع و نماز مرحوم حاج محمود مرتضایی‌فر از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران آغاز و سپس در بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.