ستاره هایی که خودشان آشپزی می کنند

۲۹م دیماه ،

مجله اینترنتی برترین ها

   آنها می خوانند، بازی می کنند و تعدادی از آنها آشپزی هم می کنند. بسیاری از ستاره های مشهور غذای خود را خارج از خانه می خورند و بعضی از آنها آشپز شخصی دارند. اما تعدادی از آنها نیز اعتراف کرده اند که آشپزی را دوست دارند و از آن لذت می برند.

آشپزخانه های این اشخاص بسیار لوکس و شیک است و وسایلی که در آنجا به کار رفته گران قیمت می باشند. در اینجا تعدادی از آشپزخانه های سلطنتی ستاره های هالیوودی که از آنها استفاده می کنند را نام برده ایم.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت گفته است عاشق آشپزی و پخت و پز با دوستانش همچون سلنا گومز و اما استون است. او آشپزخانه بزرگی در خانه خود در نشمیل دارد . البته در خانه بِورلی هیلز خودش نیز آشپزی می کند. آشپزخانه کالیفرنیای سوئیفت نورپردازی زیبا، کانترهای بزرگ و کابینت های بسیاری دارد.


جاستین تیم برلیک و جسیکا بیل

بین جاستین تیم برلیک و جسیکا بیل، کدامشان آشپزی می کنند؟ تیمبرلیک در پاسخ این پرسش گفته است: «اصولا تازه عروس و دامادها کارهای آشپزخانه را با هم تقسیم می کنند.»

هر دو ما پخت و پز و آشپزی را دوست داریم و شام و دسر و … درست می کنیم. این دونفر کارهای آشپزخانه را در خانه خود در منهتن تقسیم کرده اند. این فضای شیک و کوچک، کانترهای تیره دارند و با استیل های ضدزنگ تزئین شده اند.



ستاره هایی که خودشان آشپزی می کنند

Matthew McConaughey

هنرپیشه متولد تگزاس متیو مکانووی اعتراف کرده که به کباب پزی به سبک تگزاس علاقه وافری دارد. او با اینکه تحت رژیم غذایی سختی قرار دارد اما همچنان برای همسرش – کامیلا آلوز – استیک  درست می کند. این دو نفر در خانه ای در آستین به همراه دو فرزند خود زندگی می کنند. آشپزخانه این خانه نه تنها بزرگ است بلکه فضایی نیز در خارج برای باربیکیو دارد.  


اِما استون

آشپزی برای اِما نوعی لذت و درمان است. چندی پیش او گفته است پخت و پز سبب می گردد تا اضطراب هایش را فراموش کند. دوست پسر استون – اندرو گارفیلد – گفته اِما آنقدر به شیرینی پزی علاقه دارد که ممکن است روزی قنادی خودش را باز کند. آشپزخانه بسیار زیبای استون، کابینت و کانترهای سفید  دارد و با استیل های ضد زنگ تزئین شده اند. سینک ظرفشویی این آشپزخانه بزرگ است و فضای مناسبی برای خشک کردن ظروف دارد.



ستاره هایی که خودشان آشپزی می کنند

گوئینز پالترو

میان فعالیت های بازیگری و بسیار کردن اعضای خانواده با خواننده راک کولد پلی – کریس مارتین – گوئینز پالترو وب پایگاه اینترنتیی نیز به نام goop.com دارد که به سبک زندگی سالم اختصاص دارد. این هنرپیشه زن اخیرا کتاب آشپزی «دختر پدرم» رامنتشر کرده است.

آشپزهای آماتور همیشه فضای بسیاری برای تهیه غذا نیاز دارند، به همین سبب آشپزخانه پالترو در لس آنجلس بزرگ است و در آن از بهترین و شیک ترین وسایل استفاده شده است. در وسط این آشپزخانه نیز کانتر جزیره مانندی برای تهیه غذا وجود دارد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.