ستایش مدافع چلسی از رافا بنیتس

۲۱اردیبهشت،

  رافائل بنیتس در حالی هدایت چلسی را بر عهده گرفت و جانشین دی ماتئو در این تیم شد که از همان روز اول در استمفوردبریج از او استقبال نشد و صدای اعتراض هواداران به گوش می‌رسید با این حال او توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و چلسی را به فینال لیگ اروپا برساند.

هر چند بنیتس نتایج خوبی را با چلسی کسب کرده اما هنوز شایعه اخراج او پس از پایان فصل به گوش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، گری کیهیل،‌ مدافع ملی‌پوش چلسی به ستایش از سرمربی اسپانیایی تیمش پرداخت و عملکرد او را در مدت زمان حضورش در استمفوردبریج بسیار خوب ارزیابی کرد: “همه ما بازیکنان از حضور در کنار بنیتس لذت می‌بریم. او توانست به تیم نظم و هماهنگی دهد و الان در شرایط خوبی به سر می‌بریم. بنیتس کار بزرگی در چلسی انجام داد. الان تیم به فینال لیگ اروپا صعود کرده و این دستاورد بزرگی است.”

اگر چلسی در فینال لیگ اروپا بتواند بنفیکا را از پیش‌رو بردارد، چهارمین تیمی خواهد بود که همه جام‌های اروپایی را به دست آورده است. کیهیل گفت: “این فرصت را داریم که تاریخ‌ساز شویم. دستیابی به دو جام معتبر اروپایی در دو سال پیاپی دستاورد بزرگی به شمار می‌آید. سال قبل موفق شدیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم اما متاسفانه امسال خیلی زود حذف شدیم. باید در لیگ قهرمانان لیگ اروپا هر آن‌چه را در توان داریم، رو کنیم. چلسی با تلاش و جنگندگی به فینال صعود کرده و الان زمان بالا بردن جام است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.