سجادی: ملاک کار وزارت ورزش بیانیه گام دوم است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ملاک کار وزارت ورزش بیانیه گام دوم است.

سجادی: ملاک کار وزارت ورزش بیانیه گام دوم است

به گزارش ممتاز نیوز، سیدحمید سجادی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دکتر رئیسی تاکید زیادی بر موفقیت حوزه جوانان دارند، یکی از برنامه های ارتقا معاونت جوانان شکل دهی سازمان جوانان و اجرای این تغییر ساختار در استان‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه ملاک کار این وزارتخانه بیانیه گام دوم است و گویی این بیانیه برای وزارت ورزش و جوانان نوشته شده افزود: شورای عالی جوانان به ریاست دکتر رئیسی برگزار می شود اما در وزارتخانه یک شورای اندیشه ورزی نیز طراحی شده که اعضای این شورا افرادی دغدغه مند و انقلابی هستند.

وزیر ورزش و جوانان‌ تصریح کرد: نگاه به ورزش بانوان و مستقل و خودکفا شدن این حوزه نیز مورد توجه این وزارتخانه قرار دارد.

سجادی ادامه داد: ۱۴ هزار هیات های ورزشی، ۵۲ فدراسیون، ۱۰۰ انجمن ورزشی و ۲۲۵ گونه ورزشی، ۳۷۰۰ سمن، ۳۵ هزار گروه جهادی، ۶۰۰ مدرسه مسجدمحور و ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور وجود دارد و ۴ هزار مکان ورزشی نیز در حال ساخت است.

وی اظهار کرد: چون مطمئن نیستیم همه سمن ها کیفیت لازم را داشته باشند. سیستمی برای نظارت بر عملکرد سمن ها طراحی شده است. با این بدنه فعال مردمی باید هرچه بیشتر برای رسیدن به اهداف با مردم ارتباط گرفت تا بتوان باری از دوش مردم برداشت.

سجادی با تاکید بر اینکه جوان باور و جوان یاور هستم، افزود: قبل از رای اعتماد در مجلس، در نشست هایی با دکتر رییسی، موضوع جوانان مطرح و اعلام شد که حتما باید جایگاه معاونت جوانان ارتقا یابد و بر احیای سازمان ملی جوانان ذیل وزارت ورزش به عنوان یکی از پیشنهادات تاکید شد که این امر قدرت، اختیارات و مطالبه گری را افزایش می دهد.

آیت‌الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این نشست گفت: وزارت ورزش و جوانان باید با ترسیم یک نقشه راه اقدامات را اولویت بندی کند تا اهداف به خوبی محقق شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان در کنار ورزش باید به جوانان و امورات آنها نیز توجه ویژه داشته باشد، جوانان نیازمند تدابیر ویژه هستند تا این سرمایه‌ها غارت نشوند. جوانان سرمایه های فردا هستند لذا باید برای حل مشکلات آنها از جمله مسکن و اشتغال اقدامات لازم صورت گیرد.

دری نجف ابادی بیان کرد: دولت سیزدهم باید بتواند اتحاد و امید را به جوانان بازگرداند. دولت می تواند با کاهش هزینه های اضافی این اعتبارات را در حوزه های دیگر از جمله برای جوانان هزینه کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.