سخنان نماینده تهران ؛ مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات (۱)

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه های آقای واعظی را در چند محور باید بررسی کرد.
 
آقای زارعی با بیان اینکه دکتر واعظی حدود هفت سال یعنی از سال ۵۸ تا ۶۵ در مخابرات فعالیت می کرد، افزود: نکته مهم اینجاست که وی از سال ۶۵ تا امروز یعنی ۲۷ سال دور از رشته کارشناسی خود بوده است.
وی گفت: تخصص آقای واعظی در رابطه با صنایع مخابرات و الکترونیک به پیش از انقلاب بر می گردد، زمانی که ترانزیستورهای لامپی وجود داشت.
زارعی افزود: آقای واعظی از سال ۶۵ تاکنون در رشته روابط بین الملل فعالیت کرده است و از حیث مبانی الکترونیک و مخابرات نیز امروزی نیست.
وی تاکید کرد به همین سبب فعالیت آقای واعظی در عرصه مدیریت عالی این صنعت صلاح نیست، چرا که امروز مبانی مختلفی چون امنیت مخابراتی ، رمزنگاری مخابراتی و الکترونیکی ، مخابرات فضایی و مخابرات ماهواره ای به وجود آمده است.
زارعی با بیان اینکه از حیث تجربه کاری نیز آقای واعظی تجربه کافی در عرصه مخابرات ندارد، گفت: آشنایی با صنایع الکترونیک و مخابراتی کشور ،‌ اعتماد به نخبگان الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک نیز از جمله عرصه هایی است که به نظر من آقای واعظی با آن ها بیگانه است و برنامه های وی هم ناقص می رسد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.