سخنگوی جنبش صلح آلمان: اسراییل عامل بی ثباتی در خاورمیانه است

به گزارش ایرنا، ‘پیتر اشتروتنسکی’ با انتشار مطلبی در شماره روز شنبه روزنامه یونگه ولت، خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که اسرائیل انحصار سلاح های اتمی در خاورمیانه را در اختیار دارد و این وضعیت اوضاع این منطقه را هر روز بی ثبات تر و نامطمئن تر کرده است.

اشتروتنسکی در ادامه نوشت: در هیچ منطقه ای از جهان اینگونه نیست که فقط یک قدرت هسته ای به تنهایی وجود داشته باشد و این انبار سلاح های هسته ای و مخرب اسرائیل است که بیشترین نقش را در تشدید بحران منطقه خاورمیانه ایفا کرده است.

سخنگوی جنبش صلح آلمان در ادامه این مطلب به برنامه هسته ای ایران و مذاکرات غرب با جمهوری اسلامی در همین زمینه اشاره و تاکید کرد: غرب چاره ای جز کنار آمدن با ایران به عنوان یک قدرت جدید هسته ای در منطقه ندارد .

اشتروتنسکی در این مطلب خود، همچنین خاطرنشان کرده است که گفت و گو های غرب با ایران در رابطه با برنامه هسته ای این کشور، باید ادامه داشته باشد زیرا با تداوم مذاکرات است که دو طرف خواهند توانست با رفع مشکلات، موانع و ابهامات موجود، به یک راه حل مناسب دست یابند.

این فعال صلح طلب آلمانی در ادامه مطلب خود در روزنامه یونگه ولت به تحریم های اعمال شده از سوی غرب و اروپا علیه ایران اشاره کرده و می نویسد: تحریم های سیاسی و اقتصادی اجرا شده درمورد ایران هیچ فایده ای نداشته و قطعا باید کنار گذاشته شود.

به عقیده سخنگوی جنبش صلح آلمان، تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب، تنها مردم ایران را تحت فشار قرار داده و این مردم هستند که از صدمات ناشی از افزایش تحریم ها آسیب می بینند و این مغایر با اهداف اعلام شده از سوی غرب برای دست زدن به چنین اقدامی بوده و باید به خاطر داشته باشیم که تحریم ها جز فشار بر مردم هیچ تاثیر دیگری نداشته و نخواهد داشت.

اشتروتنسکی در پایان مطلب خود تاکید کرده است:به عنوان سخنگوی جنبش صلح آلمان همچنان بر کاهش سلاح های هسته ای در جهان و دستیابی به منطقه عاری از سلاح های کشتار جمعی تاکید داریم .

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱ **۲۰۴۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۷۴۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.