سد مخزنی سرنی هرمزگان در مرحله انتخاب پیمانکاراست

۱۶اردیبهشت،

به گزارش ایرنا، ˈمجید سیاریˈ روز دوشنبه،در کارگاه توجیهی ، عملیاتی شدن فرآیند کار با بانک توسعه اسلامی در طرح سد مخزنی سرنی و تاسیسات وابسته که با حضور نماینده ی بانک توسعه اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: برای اقدامات سد مخزنی سرنی از بانک توسعه اسلامی تسهیلات دریافت می گردد.

وی افزود: پیش بینی می گردد با استفاده از منابع مالی مطمئن که از طریق بانک توسعه اسلامی دریافت می گردد مشکل طولانی شدن زمان احداث برطرف شود.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان نیز در این جلسه با بیان جزئیات ومشخصات پروژه سد مخزنی سرنی اظهارداشت: این سد در محدوده شهرستان میناب ، آب شرب شهرستان میناب وبندرعباس را درکنار سداستقلال تامین خواهد کرد.

ˈمحمد باقر حیدریˈ تصریح کرد: ارتفاع این سد ۶۱ متر با طول تاج ۴۶۰ متر وعرض ۱۲ متر با حجم عملیات خاکریزی حدود ۸/۱ میلیون مترمکعب است.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این کارگاه توجیهی را آشنایی با فرآیند واگذاری مناقصه سد سرنی عنوان کرد و گفت: اعتبار پیش بینی شده این پروژه دربخش تسهیلات بانک توسعه اسلامی طبق تفاهنامه سال قبل ۸۷ میلیون یورو است .

وی خاطرنشان کرد: ۶۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات عمومی دولت برای اجرای پروژه های راه دسترسی و تونل انحراف آب تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان فرایند زمان احداث سدسرنی را چهار سال عنوان کرد. ک/۳

۷۱۹۸/۶۶۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.