سراب شهرت در کویر موسسات بازیگری

جمعه ۱۹م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بعضی از موسسات آموزش بازیگری با سوء استفاده از نام جعلی با پذیرش هنرجویان پول هنگفتی به جیب زده و در پایان دوره تحصیلی فقط یک مدرک فاقد اعتبار برای هنرجو صادر می‌کنند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران؛ کلاس های بازیگری در ایران دروازه ای را  برای ورود هنرجویانی که قصد فعالیت در عرصه سینما را دارند، باز کرده، به این امید که شاید در آینده به سوپر استار سینما تبدیل شوند و علاوه بر دیدن عکس خودشان بر سر در سینما، امضا دادن، با هوادارانشان عکس بگیرند.
بعضی از همین اشخاص با سوادی شهرت سراغ موسسات بازیگری می روند که برخی از این موسسات معتبرند و دانشجویان پس از پایان دوره تحصیلشان به کاگردانان سینما و تلویزیون معرفی می شوند و برخی دیگر با سوء استفاده از نام های جعلی با پذیرش هنرجویان زیادی به موسسه شان، پول هنگفتی به جیب می زنند که در پایان دوره تحصیلی فقط برای کارآموزان یک مدرک فاقد اعتبار صادر می کنند واین علاقه مندان برای ادامه فعالیتشان در عرصه سینما خود باید با پرداخت پول به واسطه ها نقشی در سینما خریداری کنند.
هر چند سوژه ی ما شاید جذاب نباشد و کلیشه ای شده اما اگر هزار بار هم آن را عنوان کنیم، مجدداً باز هم کسانی می باشند که برای رفتن جلوی دوربین پول های کلانی به واسطه ها در موسسات بازیگری پرداخت کنند.
مسلماً این اشخاص مرفه با پرداخت پول مورد نظر جا را برای دیگر بازیگران با استعداد و نبوغ در سینما تنگ می کنند. دیگر مثل قبل نیست فلان بازیگر کار آموز از جنوب شهر به شمال شهر بیاید تا یک پلان جلوی دوربین قرار گیرد تا شاید به شهرت برسد و از این حرفه خود و خانواده ی ده نفری اش درآمدزایی کند و در نهایت هم به سوپر استار تبدیل شود.
گفتنی است؛ این اشخاص علاقه‌مند به بازیگری بهتر است برای جلوگیری از سو استفاده برخی از موسسه های بازیگری با اطلاعات و شناخت کافی اقدام  به ثبت نام در این مجموعه ها کنند تا هم پولشان بیهوده هدر ندهند و هم این که بازیگری را به صورت حرفه ای تجربه کنند چون پرداخت پول های کلان تضمینی در تسریع جریان تبدیل یک شخص علاقمند به بازیگری به یک سوپر استار سینما نیست.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.