سرخپوشان تا بازی با تراکتور پشت دربهای بسته می مانند

۱۰م آذر ،

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز ۱۰ آذر ساعت ۱۱:۳۰ پشت درب های بسته ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در ابتدای تمرین سرخپوشان به صورت انفرادی هر یک در گوشه ای از میدان به تمرین اختصاصی پرداختند و پس از آن مانوئل ژوزه آنها را به دور خود جمع کرد و برای مدت کوتاهی با بازیکنان پرسپولیس به صحبت پرداخت و پس از صحبت های سر مربی این باشگاه بازیکنان با آرام دویدن تمرینات جدی خود را آغاز کردند و پس از آن آقا وسط بازی کردند و شنیده ها حاکی از این است که تا بازی با تراکتورسازان پرسپولیسی ها پشت دربهای بسته تمرین خواهند کرد.

گفتنی است، در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان پایتخت یک تماشاگر جوان با ویلچر به همراه پدر خود به ورزشگاه درفشی فر برای ملاحظه تمرین پرسپولیس آمده بود که از میان تمامی بازیکنان این تیم تنها مهرزاد معدنچی از وی استقبال کرد و حدود ۲۰ تماشاگر نیز برای تشویق سرخپوشان به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند و وقتی دیدند که تمرین پشت دربهای بسته ادامه می یابد از تعداد تماشاگران کاسته شد.

لازم به ذکر است، تماشاگران به اینکه فدراسیون فوتبال ایران برترین فدراسیون آسیا شده است اعتراض دارند و تاکید می کنند که علی کریمی بایستی به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی می شد.

گفتنی است، مهرزاد معدنچی برای انجام فیزیوتراپی یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان به محل تمرین آمده بود و محمد قاضی نیز برای انجام فیزیوتراپی بعدازظهر به ورزشگاه خواهد آمد ضمن اینکه تماشاگران به نحوه دروازه بانی شهاب گردان و حرکت ناشایست مازیار زارع معترض می باشند.

شایان ذکر است، حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دختر کوچک خود بر سر تمرین سرخپوشان حاضر شد و از نکات جالب توجه در تمرین امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد بود که به سبب توقف در مقابل درب ورزشگاه درفشی فر ایجاد ترافیک در این مسیر کرده بود و بازیکنان نتوانستند به موقع سر تمرین حاضر شوند.

لازم به ذکر است، اولیایی که فرزندان خود را به مدرسه فوتبال واقع در جنب ورزشگاه درفشی فر فرستاده اند به سبب اینکه سرخپوشان پایتخت در حال تمرین می باشند نمی توانند تمرینات فرزندان خود را ملاحظه کنند و از این بابت دلخوری فراوانی دارند.

گفتنی است، رضا حقیقی بازیکن سابق فجر شهید سپاسی شیراز نیز که به تازگی به جمع سرخپوشان پیوسته به همراه راننده شخصی خود به ورزشگاه درفشی فر آمد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.