سردار رادان: شناسایی دلالان ارز در بازارو برخورد باانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوالی در خصوص برخورد با دلالان بازار ارز گفت: شناسایی های لازم انجام شده است و برخورد در یک کارگروه ویژه انجام می شود. به موقع و در زمان مناسب در این خصوص اطلاع رسانی می کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: شناسایی دلالان بازار ارز انجام شده است و به موقع با آنها برخورد می شود.

به گزارش ممتازنیوز، سردار احمدرضا رادان ظهر سه شنبه در حاشیه دومین نشست تخصصی مددکاران و مشاوران نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت مامورنماها در لباس پلیس اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی همیشه دارای لباس فرم و کارت شناسایی مشخصی هستند و بر اساس نوع ماموریتها اقدام به فعالیت می کنند. برخی از جرایم مشهود است که پلیس با آنها برخورد می کند اما در جرایم غیر مشهود ماموران حتما دارای حکم ورود به منزل هستند که آن نیز دارای انواع مختلفی است. به عنوان حقوق شهروندی افراد دارای حقوقی هستند که باید حکم را از ماموران بخواهند.

وی ادامه داد: ماموران در زمان گشت آشکار نیز باید حتما حکم داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در خصوص جعل احکام ماموریتهای پلیس افزود: ممکن است افراد بتوانند  احکام را جعل کنند اما در برابر خیل عظیم ماموران پلیس که اقدام به انجام ماموریت می کنند تعداد مجرمانی که احکام را جعل می کنند اندک است این در حالی است که هوشیاری مردم ، کشف به موقع پلیس و برخورد قاطع قضایی باعث شده وقوع این گونه جرایم کاهش یابد.

به گفته رادان، امکان جعل در پلاک خودروی نیروی انتظامی بسیار کم است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص برخورد با دلالان بازار ارز گفت: شناسایی های لازم انجام شده است و برخورد در یک کارگروه ویژه انجام می شود. به موقع و در زمان مناسب در این خصوص اطلاع رسانی می کنیم.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۲۸ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , توسط سردار رادان, دلالان بازار ارز, شناسایی دلالان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.