سردار نقدی: بعضی ها به جای اینکه دست از فتنه گری بردارند، جری تر می شوند

۱۰م دیماه ،

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در اختتامیه دومین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج با یادآوری سرکشی فتنه گران افزود: بعضی ها به جای اینکه دست از فتنه گری بردارند، جری تر می شوند و تصور می کنند صبر و گذشت ها از روی ضعف است که جسارت به ساحت مقدس عاشورا نیز محصول چنین تصور غلطی بود.

وی تصریح کرد: ملت در ۹ دی ۸۸ نشان داد تحمل ها ناشی از ناتوانی نیست و اگر اراده شود، در یک چشم به هم زدن طومار هر فتنه گری را در هم خواهند پیچید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: متاسفانه بعضی سران فتنه هنوز هم از این وقایع درس نگرفته اند و فکر می کنند برخورد توام با گذشت و سعه صدر، ناشی از ناتوانی است؛ لذا به حرف ها و اقدامات مزدورانه خودشان ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: این که توانستیم بدون کوچکترین شکاف و با حفظ وحدت ملی و حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب از فتنه ۸۸ عبور کنیم، نشانه ای از اعجاز مدیریت ولایت فقیه است.

نقدی تصریح کرد: بیداری ملت، قیام شکوهمند مردمی ۹ دی و نیز آرامش و عظمت امروز ایران اسلامی را بیش از هر چیز، مدیون مدیریت الهی ولایت فقیه هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با فتنه را یادآور شد و اظهار داشت: اگر صبر و سعه صدر، علم و حکمت آمیخته با اخلاق ولی فقیه و نیز اطمینان و احترام توأم با عشق و محبت مردم به این جایگاه الهی نبود‌، فتنه پیچیده‌ای که دشمن با ۲۰ سال کار فشرده تدارک دیده بود، جز با هزاران کشته و شکاف عمیق بین ملت جمع نمی‌شد.

نقدی ادامه داد: این صبر و سعه صدر، فرصتی را ایجاد کرد که همه سختی ها، پیچیدگی ها و فشارها را تحمل کنیم تا جایی که ممکن است، اشخاص بیشتری از راه گم کردگان هدایت شوند و راه را بازیابند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.