سردار نقدی: وقتی که ظالمی ظلمی را از حد می‌گذراند خدا قدرت محاسبه‌گری منطقی را از او می‌گیرد/ از کمک به غزه دریغ نمی‌کنیم

۰۲م آذر ،

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین دربارهٔ کمک به مردم غزه، گفت: ما هر آن برای کمک به مسلمانان غزه آماده‌ایم و از هیچ پشتیبانی مالی و هر امکاناتی که داشته باشیم و بتوانیم به آنها برسانیم، دریغ نمی‌کنیم.

 سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه با توجه به بیداری اسلامی در منطقه گفت: وقتی که ظالمی ظلمی را از حد می‌گذراند خدا قدرت محاسبه‌گری مادی و منطقی را از آن می‌گیرد.

وی افزود: این کارها حتما نباید سبب منطقی داشته باشد، این رفتار نامتعادل از یک ظالم که ظلم را از حد گذرانده است.

نقدی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی شمشیر را علیه خودش به کار گرفته و این اتفاقی که افتاد، ضربه بزرگی به صهیونیست‌ها بود و نتیجه این نبرد هم این موضوع را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه دربارهٔ کمک به مردم غزه تأکید کرد: ما هر آن برای کمک به مسلمانان غزه آماده‌ایم و از هیچ پشتیبانی مالی و هر امکاناتی که داشته باشیم و بتوانیم به آنها برسانیم، دریغ نمی‌کنیم و هر روز هم اجازه داده شود همه بسیجیان آماده‌اند به سمت فلسطین حرکت کنند.

* بزودی آثار برنامه تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی بسیج را می‌بینیم

 نقدی همچنین دربارهٔ برنامه‌های بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی جزو برنامه‌های عمده بسیج است که آغاز شده و بزودی آثار آن را می‌بینیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد این برنامه‌ها هم به صورت تبیین و ترویج این گفتمان و هم سازندهی جوانان برای کار و تولید است.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.