سردار کارگر از نیروی انتظامی می رود – اخبار اجتماعی

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی درباره معرفی معاون اجتماعی جدید در مهرماه گفت: در هفته ناجا نمی‌توانیم این کار را بکنیم چرا که این کار مانند این است که در المپیک، وسط بازی، مربی را عوض کنند؛ پس از اتمام این هفته، معاون اجتماعی جدید را معرفی خواهیم کرد.

به گفته احمدی مقدم، سردار کارگر به عنوان رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس معرفی شده‌است: ستاد کل نیروهای مسلح رده بالا دستی‌ما است، بنابراین ما نمی‌توانیم اگر یکی از کارکنان را معرفی کرد، مقاومت کنیم. او برادر بسیار شایسته‌ای است و همه می‌دانند که در دوره او ، ناجا در حوزه اجتماعی پیشرفت بسیار زیادی داشته است اما طبق قانون یک نفر نمی‌ تواند دارای ۲ مسئولیت باشد و از طرفی سردار کارگر در سمت جدیدش از نظر جایگاه سازمانی، ارتقاء پیدا کردند.

فرمانده ناجا گفت: سردار کارگر زحمت کشیدند و با حفظ سمتشان، امسال نیز بار هفته ناجا را به دوش کشیدند و ما نیز تلاش می‌کنیم تا انشاالله بعد از هفته ناجا و فارغ شدن از مشکلات این هفته، برای معرفی نفر جدید اقدام کنیم.

او درباره تغییرات بیشتر در نیروی انتظامی گفت: در انتصابات نیروهای مسلح، احکام سه ساله است و سردار کارگر نیز مدت سه سال حکمشان را پشت سر گذاشتند البته انتصابات به دو دوره هم تا ۶ سال افزایش پیدا می‌کند. ولی اگر ما به طور میانگین، مسئولیت‌های ناجا را ۴ ساله حساب کنیم، اگر یک چهارم معاونین، پلیس‌ها و فرماندهان استانها که تعدادشان حدود ۸۰ نفر است جابجا شوند در سال، ۲۰ نفر در نیروی انتظامی جابجا می‌شوند.

احمدی مقدم گفت: بخشی از مدیران ناجا به خدمت دولت و ستاد کل نیروهای مسلح در می‌آیند و برخی نیز به درخواست دستگاه های مختلف در حال حاضر استاندار و معاون وزیر هستند. عده ای دیگر نیز در ناجا جا به جا می‌شوند و از پستی به پست دیگر می‌روند برخی نیز بازنشسته شده و زمین بازی را به جوانترها می‌سپارند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: معتقد هستم که اصل گردش و چرخش مشاغل در نیروی انتظامی چه عرضی و چه طولی موجب تحرک سازمانی، نوسازی و افزایش انرژی در درون سازمان می‌شود بنابراین یک چهارم نیروهای ما در ناجا تعویض می‌شوند و بنده هم مستثنی از این امر نیستم و ما از نوسازی سازمان استقبال می‌کنیم. سردار کارگر هم از عزیزانی است که زحمات بسیار ارزنده‌ای در نیروی انتظامی کشیده است و ارتقاء سازمانی پیدا کرده‌ است.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.