سرعت تحولات منطقه در قالب بیداری اسلامی اهمیت روز‌جهانی‌ قدس امسال را دو چندان کرده است

عضو مجمع خبرگان رهبری گفت: سرعت تحولات منطقه در قالب بیداری اسلامی و مقابله همه جانبه دنیای استکبار با محور مقاومت، اهمیت روز جهانی قدس سال جاری را دو چندان کرده است.

آیت‌الله‌عباسعلی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و عضو مجلس‌خبرگان‌رهبری‌ در‌ گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اهمیت روز جهانی‌قدس در سال جاری گفت: افزایش بصیرت و حس دفاع از حقوق مستضعفین که در قالب بیداری اسلامی مطرح شده است و همچنین مقابله همه جانبه جبهه غربی –عربی با کشوری چون‌سوریه که در خط مقدم مقاومت است، اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری را دو چندان کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر پیوند میان مسئله قدس شریف و سرنوشت اعتقادی جامعه اسلامی‌ افزود: خروش موج بیداری اسلامی بیانگر یک تحول بنیادین در نگرش و بینش جامعه اسلامی نسبت به قدس‌عزیز و هر پدیده ای است که با سرنوشت مسلمین سرو کار دارد.
آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: در راهپیمایی روز قدس در جمعه پیش رو هر اندازه حضور و فریادهای مردم در سراسر دنیا بیشتر و رساتر باشد، قطعا در نوع نگرش دنیای استکبار نسبت به قطع طمع ورزی‌های خود تاثیر گذار خواهد بود.
عضو مجلس‌خبرگان‌رهبری‌در‌‌ پایان‌خاطر‌نشان‌کرد: با توجه به تحولات شکل‌گرفته در کشورهای‌ منقطه در قالب‌ بیداری‌اسلامی، راهپیمایی روز قدس امسال برای دفاع از آرمان‌های اسلامی با شکوه بیشتری نسبت به گذشته برگزار می شود.
انتهای‌پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.