سرقت از داخل خودرو مشتریان بانکها توسط باند سارقان حرفه ای – اخبار اجتماعی

سارقان حرفه ای با شناسایی و تعقیب مشتریانی که از بانکها پول دریافت می کردند، در فرصتی مناسب اقدام به سرقت وجوه نقد از داخل خودرو آنان می کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان استان مرکزی با اعلام این خبر عنوان کرد:  با وقوع یک مورد سرقت وجه نقد به مبلغ ۱۸ میلیون و۹۵۰  هزار ریال از داخل یک دستگاه خودروی سواری در مقابل یکی از شعبات بانکی بلافاصله ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.
سرهنگ حمزه امین نژاد گفت:  با حضور ماموران درصحنه جرم وتحقیقات اولیه مشخص شد سارقان پس از اقدام به سرقت با یک دستگاه خودر پژو ۴۰۵ از محل متواری شده اند.
وی افزود:به منظور شناسایی و دستگیری متهمان بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا درآمده و کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان تحت کنترل قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان عنوان داشت:سارقان هنگامی که قصد خروج از شهرستان را داشتند در مسیر دلیجان به سلفچگان با هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه “دودهک” دلیجان دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شدند.
سرهنگ حمزه امین نژاد در خاتمه افزود:متهمان در بازجوی های فنی و پلیسی و پس از ارائه شواهد وقرائن لب به اعتراف گشودند وعلاوه بر اعتراف نسبت به سرقت مذکور، به ۱۷ فقره سرقت دیگر به همین شیوه در شهرستان دلیجان و شهرستان های همجوار اعتراف کردند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.