سرمایه گذاری مخابرات برای ارائه سرویس به شهرکهای صنعتی

سرمایه گذاری مخابرات برای ارائه سرویس به شهرکهای صنعتی

سیداحمد موسوی در مراسم امضای تفاهم‌نامه اجرای عملیات توسعه و تکمیل و تامین زیرساخت‌های مخابراتی نواحی و شهرک‌های صنعتی که در سالن همایش شرکت مخابرات برگزار شد، اظهار داشت: هشت میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مخابراتی در شهرک‌های صنعتی استان ایجاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ارومیه وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و افزایش توان شرکت‌های مخابرات و شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی این رقم در آینده به ۱۷ میلیارد ریال می‌رسد، افزود: با این میزان سرمایه‌گذاری در دو سال آینده، مشکلات مخابراتی، اینترنت و دیتا در تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان رفع می‌شود.

موسوی با اشاره به فعالیت واحدهای صنعتی در۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم امسال سه شهرک و ناحیه صنعتی دیگر به این تعداد افزوده شود.

وی اضافه کرد: در تمام این شهرک‌ها و نواحی، زیرساخت‌های اولیه نظیر آب، برق و گاز و همچنین زیرساخت‌های مخابراتی فراهم شده است که با امضای تفاهم‌نامه با شرکت مخابرات، زیرساخت‌های مخابراتی توسعه می‌یابند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های جدید شرکت مخابراتی استان در واحدهای صنعتی بر مبنای فناوری جدید است، اذعان داشت:‌ امیدواریم تعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با دیگر نهادهای مرتبط بتواند در توسعه این شهرک‌ها در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

موسوی با بیان اینکه در سال جاری زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله شبکه گازرسانی، برق، آب و زیباسازی شهرک‌ها در دست اقدام است، گفت: در حال حاضر ۸۲۰ واحد در شهرک‌های صنعتی فعالیت دارد که در این راستا برای ۱۷ هزار نفر به صورت مستقیم و برای ۸۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال فراهم شده است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری سال جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب که در تداوم نامگذاری سال ۹۰ به نام جهاد اقتصادی صورت گرفت‌، نشان‌دهنده دغدغه مقام معظم رهبری برای افزایش بیش از پیش توجه به بخش تولید و اقتصاد و کارآفرینی در جامعه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: این نام‌گذاری وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش‌های دولتی و خصوصی را حساس‌تر کرده به طوری‌ که آنان باید با شناخت بیش از پیش مشکلات بخش صنعت و معدن و تلاش برای رفع آن‌ها زمینه تحقق حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را فراهم کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.