سرمربی تیم‌ملی شوم، شمسایی کاپیتان می‌شود

۳۰م دیماه ،

حسین شمس اظهار کرد: وحید شمسایی توانایی حضور و بازی برای تیم ملی را داشته و اگر به سمت سرمربی تیم فوتسال ایران منصوب شوم، وحید شمسایی کاپیتان تیم ملی تا جام جهانی خواهد بود، تا به رکورد چهار بار حضور در جام جهانی دست یابد.

وی افزود: تا این لحظه برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران صحبتی با من نشده است، اما اگر پیشنهادی صورت گیرد با کمال میل سرمربیگری تیم ملی را می‌پذیرم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در مورد رده ایران در دنیا ابراز داشت: جایگاه واقعی ایران در دنیا قطعاً اول یا دومی جهان بوده و حتی نباید به سومی یا چهارمی هم قانع شد.

وی افزود: امسال ایران می‌توانست تا فینال جام جهانی صعود کند که نتوانستیم از این فرصت خوب استفاده کنیم.

شمس گفت: در حال حاضر خسوس کاندلا سرمربی تیم فوتسال ایران در بازی مقابل روسیه است و وظیفه همه ما حمایت از ایشان است.

برنامه سه ساله باشگاه دبیری قهرمانی ایران و آسیا است

مدیر فنی تیم فوتسال دبیری تبریز در تشریح اهداف این باشگاه گفت: تیم دبیری تبریز با تدوین برنامه سه ساله، کسب عنوان قهرمانی در ایران و آسیا را مد نظر داشته که هدف سال اول قرار گرفتن در بین سه تیم اول لیگ برتر بوده و در سال‌های بعدی کسب عنوان اول ایران و آسیا برنامه‌ریزی شده است.

شمس با تمجید از بازی تیم دبیری تبریز مقابل فرش آرای مشهد تصریح کرد: فرش آرا از لحاظ تاکتیکی تیم قدرتمندی است که مقهور تلاش و برنامه بازیکنان تیم دبیری تبریز شد.

وی افزود: دبیری در چند هفته آینده تیم شهید منصوری را نیز گرفته و به رتبه سوم جدول صعود خواهد کرد که قرار گرفتن در این رتبه با سیاست‌های سال اول باشگاه همخوانی دارد.

تیم فوتسال دبیری تبریز با پیروزی شش بر چهار مقابل فرش آرای مشهد به مکان پنجم جدول صعود کرد. دبیری تنها با تفاضل گل کمتر از تیم چهارم جدول که فرش آرای مشهد بوده عقب است. این تیم هفته آینده در شیراز مهمان ارژن فارس است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.