سرمربی آینده پرسپولیس کارش آسان است/ گزینه پشکسوتان مربی خارجی بود

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی در پایان نشست امروز شنبه پشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: پیشکسوتان باشگاه در جلسه امروز نقطه نظرات خود را در خصوص انتخاب سرمربی تیم بیان کردند و بیشتر آنها روی انتخاب مربی خارجی تاکید داشتند.

وی افزود: در این جلسه نامی از مربی ایرانی برای هدایت تیم پرسپولیس برده نشد و بیشتر حاضرین عنوان کردند که مربی خارجی بهتر می تواند به تیم پرسپولیس کمک کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از آنجایی که نام من هم برای هدایت تیم پرسپولیس مطرح  بوده است عنوان نکردم که مربی خارجی در مقطع خارجی به سود پرسپولیس است یا داخلی.

وی در پاسخ به این پرسش که به درازا کشیدن پروسه انتخاب سرمربی پرسپولیس به این تیم حتی با وجود داشتن ستاره های زیاد لطمه نمی زند گفت: به اعتقاد من در شرایط فعلی هر مربی ای که برای هدایت پرسپولیس انتخاب شود کار آسانی خواهد داشت . در سال گذشته تیم با کمبودهایی روبرو بود اما امسال با نفراتی که دور هم جمع شده اند یک تیم قوی تشکیل شده است و مربی آینده گمان نمی کنم کار سختی پیش رو داشته باشد.

وی همچنین در خصوص حضور نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این دو عزیز از پیشکسوتان و بازیکنان پیشین پرسپولیس هستند به مانند آقای عاشوری که سالها در پرسپولیس بازی کرده و سال گذشته هم زحمت حضور در کادر فنی تیم را کشید. قطعا این عزیزان برای کمک به پرسپولیس آمده اند.

وی همچنین از محمد رویانیان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه آقای رویانیان با جمع کردن پیشکسوتان حرکت خوبی انجام دادند و یک اتحاد و همدلی بین آنها بوجود آورده است. این درست نیست که اگر کسی که دوره فوتبالش تمام شده همه او را فراموش کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.