سرمربی الاهلی عربستان: برای انجام بازی دفاعی به اصفهان نیامده ایم

به گزارش ایرنا، یارولیم عصر دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از برگزاری دیدار تیمش با تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان از تیم های قوی گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیاست.

وی افزود: تیم سپاهان برای صدرنشینی به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد، از این رو این تیم فردا (سه شنبه) بازی هجومی انجام خواهد داد.

سرمربی الاهلی عربستان سعودی با اشاره به غیبت ‘تیسیر الجاسم’، ‘کماچو’ و ‘ویکتور سیموس’ در دیدار فردا مقابل سپاهان تصریح کرد: بازی های فشرده ای را در پیش داریم و روز جمعه نیز باید در دیدار نهایی جام ‘خادم الحرمین الشریفین’ بازی کنیم، از این رو تصمیم گرفتیم تا به این بازیکنان استراحت بدهیم.

وی در عین حال تاکید کرد: این تصمیم به این معنا نیست که نتیجه بازی با سپاهان برای ما بی اهمیت است و قصد انجام بازی هجومی نداریم،بلکه بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم که می توانند بخوبی جای خالی این بازیکنان را پر کنند.

‘محمد مسعد’ که به نمایندگی از بازیکنان تیم الاهلی عربستان در این کنفرانس خبری شرکت کرده بود، نیز گفت: سپاهان تیم خوبی است که تا کنون بازی های خوبی را در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا انجام داده است.

وی افزود: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار رفت در شهر جده با ارایه بازی منطقی، تیم الاهلی را متوقف کرد، اما ما سعی می کنیم در دیدار فردا با شکست سپاهان، امتیاز از دست رفته را جبران کنیم و به عنوان تیم اول گروه سوم به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا راه یابیم.

تیم فوتبال الاهلی عربستان سعودی، عصر روز سه شنبه در هفته ششم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مهمان تیم سپاهان ایران است.

۷۱۳۲ پ/ ۱۰۴۲**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۲۴۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.