سرمربی تیم فوتبال الاهلی: مسابقات داخلی برای ما اهمیت دارد

به گزارش ایرنا،’کارول یارولیم’شامگاه سه شنبه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان ایران در هفته ششم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا افزود:فصل گذشته در جام خادم الحرمین الشریفین عنوان دوم را به دست آوردیم و امسال قصد داریم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی گفت:تیم الاهلی به دیدار نهایی این مسابقات که روز جمعه برگزار می شود راه یافته است از اینرو باید فرصت بوجود آمده برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات را از دست ندهیم .

سرمربی اهل جمهوری چک تیم فوتبال الاهلی تصریح کرد:با کسب عنوان دوم گروه سوم،فرصت میزبانی مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را از دست دادیم اما این موضوع در بازیهای آینده تیم ما خللی وارد نمی کند.

وی صدرنشینی تیم سپاهان در گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را به بازیکنان و دست اندرکاران این تیم تبریک گفت و افزود:در دیدار با سپاهان از بازیکنان جدید استفاده کردیم و این موضوع هماهنگی تیم ما را تحت تاثیر قرارداد.

یارولیم در عین حال تصریح کرد:سپاهان از فرصت های خود بخوبی استفاده کرد و توانست پیروز این دیدار شود.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان سعودی از سپاهان به عنوان تیم بزرگ نام برد و افزود:سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا آینده خوبی در پیش دارد و به اعتقاد من می تواند در مرحله بعدی مسابقات نیز موفق شود.

تیم فوتبال الاهلی عربستان سعودی سه شنبه شب در هفته ششم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه دو بر یک مغلوب سپاهان ایران شد.

ت/۷۱۳۲/۱۰۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۵۱۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.