سرمربی تیم فوتبال صبای قم: از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط هستیم

به گزارش ایرنا، ‘یحیی گل محمدی’ پنجشنبه شب درنشست خبری پیش ازدیدار صبای قم و فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: تیم فجر بسیار جوان، با انگیزه و دونده است و بازی مقابل این تیم برای همه تیم ها دشوار خواهد بود.

وی ابراز داشت: فردا شب بازی آسانی مقابل فجر سپاسی در پیش رو خواهیم داشت و با توجه به این که چند بازیکن مصدوم ومحروم ما به بازی فردا خواهند رسید با انگیزه های بیشتری مقابل حریف قرار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: محمد آرام طبع و مجید حیدری که در بازی هفته دوم مقابل ذوب آهن اصفهان مصدوم شده بودند به بازی فردا مقابل فجر سپاسی شیراز خواهند رسید.

گل محمدی گفت: محسن خلیلی مهاجم مصدوم صبا هنوز به آمادگی بدنی لازم دست نیافته است و به همین دلیل فردا در لیست ۱۸ نفره بازیکنان ما قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به استعفای خود از سرمربی گری صبا درروزهای گذشته افزود: مشکل خاصی نبود و بین من و چند بازیکن تیم سوء تفاهم بوجود آمده بود و با رفع مشکلات با تمام انگیزه به کار خود ادامه خواهم داد.

دیدار تیم های صبای قم و فجر سپاسی شیراز از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۲ جمعه شب در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار می شود. ک/۲

۷۴۰۸ / ۳۸۰/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۰۵۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.