سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران: به رقابتهای خود ادامه می دهیم

‘ حسن رستمی ‘ شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: پیش از این تصمیم داشتیم در صورتی که تیم ایران به مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان راه نیافت، مسابقات را ترک کنیم و به تهران بازگردیم ولی متعاقبا تصمیم گرفته شد که در رقابتهای باقی بمانیم و برای کسب عناوین هشتم تا شانزدهم دیدارهای خود را برگزار کنیم .

رستمی در باره حریف بعدی ایران در این مسابقات اظهارداشت : هنوز مشخص نیست حریف بعدی تیم ایران کدام تیم است چرا که مرحله مقدماتی رقابتها به پایان نرسیده است .

وی با اشاره به شکست تیم ایران مقابل تیم روسیه و عدم حضور این تیم در مرحله دوم رقابتهای فوق گفت : تیم ایران مستحق شکست در این دیدار نبود، ما به اشتباه بازیکنان خط دفاعی خود که از جمله بازیکنان با تجربه تیم بودند، این دیدار را واگذار کردیم .

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در ادامه تصریح کرد: ما برای این بازی برنامه داشتیم، حتی بازی در اختیار ما بود، ولی دو اشتباه از خط دفاعی تیم باعث شد که بازی را از دست بدهیم .

با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم دو گل از سه گل خورده را جبران کنیم ولی زمان کافی در اختیار نداشتیم که پیروز از زمین خارج شویم .

رستمی در ادامه گفت: با این وجود تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای باقیمانده پیروز از زمین خارج شویم .

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در آخرین دیدار خود از گروه سوم این مسابقات عصر امروز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم روسیه شکست خورد و با قرار گرفتن در رده سوم گروه سوم این مسابقات از حضور در مرحله دوم باز ماند.

ملی پوشان فوتبال ناشنوایان ایران در دو دیدار گذشته خود مقابل تیم ونزوئلا با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی دست یافته بودند و مقابل تیم اوکراین به تساوی یک بر یک رسیدند.

دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان با شرکت ۱۶ تیم در آنکارا پایتخت ترکیه در حال برگزاری است.

خاورم **۲۳۰**۱۰۸۰**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۷۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.