سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین: به مصاف یکی از مدعیان لیگ برتر می رویم

ˈقاسم کاظمیˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اغلب بازیکنان تیم ثامن مشهد را بازیکنان سابق تیم ذوب آهن اصفهان تشکیل می دهند که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز دارند.

وی، کار تیمش مقابل تیم ثامن الحجج مشهد را سخت خواند و گفت: با این وجود ترسی از حریف خود نداریم و با تمام توان و قدرت برابر این تیم قرار می گیریم.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین با بیان اینکه دو بازیکن تیمش در دیدار مقابل حریف مشهدی غایب هستند، اضافه کرد: ˈکیانوش پالادˈ و ˈاحمد معصومیˈ بدلیل مصدومیت قادر به همراهی کاسپین در این مسابقه نیستند.

کاظمی در ادامه از پیگیری کادر فنی کاسپین برای جذب سه بازیکن جدید خبر داد و افزود: امیدواریم با حمایت مسوولین باشگاه بتوانیم هرچه زودتر سه بازیکن جدید را به خدمت گرفته و تیم خود را تقویت کنیم.

وی، رقابت در لیگ برتر را برای تیم هایی چون کاسپین که با بضاعت مالی کمی در آن حاضر شده اند را سخت دانست و گفت: با این وجود این مساله تاثیری در انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم برای دستیابی موفقیت در لیگ کم نمی کند.

تیم کاسپین قزوین که اولین سال حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را تجربه می کند در هفته دوم رقابت ها عصر فردا جمعه در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین میزبان ثامن الاحج مشهد است.

۷۳۹۲/ ۶۱۴/

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.