سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز: هیچ استانی توان مقابله با خوزستان را ندارد

۰۷م آذر ،

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب پیش از حضور تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشور گفت: تا صدر جدول فاصله‌ی چندانی نداریم و می‌توانیم در این هفته به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

محمدرضا کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: تیم ما پس از تمرینات خوب و منظم در این مدت، از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و انگیزه بازیکنان نیز برای برگشتن به صدر جدول، دوچندان شده است.

وی افزود: اگر در هفته قبل این رقابت‌ها رضا آشوری وزنه‌بردار فوق سنگین ما دچار مصدومیت نمی‌شد، می‌توانستیم صدر جدول را ازآن خود کنیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز ادامه‌داد: آشوری اکنون باتوجه به فیزیوتراپی که انجام داده است، شرایط بهتری دارد ولی برای این‌که مصدومیتش به طور کامل برطرف شود، این هفته را نیز استراحت می‌کند.

وی بیان‌کرد: در این هفته به احتمال بسیار علیرضا کاظمی‌نژاد بعد از ۹ ماه مصدومیت برای ما وزنه خواهد زد. اگر هم نتواند در این هفته شرکت کند، در رقابت‌های لیگ برتر جوانان که ۲۶ و ۲۷ آذرماه در اهواز انجام می‌شود، حضور می‌یابد.

کاظمی‌نژاد اظهارکرد: تیم ما اکنون با اختلاف بسیار کمی نسبت به ملی‌حفاری در جایگاه دوم است ولی تفکر هر دو باشگاه در اولویت اول بر این است که نگذارند جام قهرمانی از خوزستان خارج شود.

وی گفت: از روزی که لیگ آغاز شد به غیر از سال ۷۹، جام قهرمانی در خوزستان حفظ شده است و در حال حاضر هیچ استانی توان مقابله با خوزستان را ندارد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری کشور از هشتم تا دهم آذرماه در بوشهر انجام می‌شود که خوزستان با دو تیم مناطق نفت‌خیزجنوب و ملی‌حفاری شرکت می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.