سرمربی صربستان: بازی سختی برابر ایران داشتیم/ به هدف بزرگ‏مان رسیدیم

به گزارش خبرنگار مهر، “ایگو کولاکوویچ” در نشست خبری دیدار تیم‏های ملی والیبال ایران و صربستان در رقابت‏های گزینشی المپیک، اظهارداشت: ما با پیروزی در این بازی به هدف بزرگ خود یعنی صعود به المپیک رسیدیم. از این بابت خیلی خوشحالم به خصوص اینکه بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند.

وی تصریح کرد: ما مقابل تیم ملی ایران خوب بازی کردیم هرچند که این یک دیدار سخت برای ما بود به خصوص در گیم اول و دوم؛ اما ما درتیم صربستان شکیبایی به خرج دادیم و هر کاری کردیم تا پیروز شویم. از این پیروزی و صعود به المپیک خیلی راضی هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان با اشاره به نقاط قوت تیمش یادآور شد: ما تیمی هستیم که سرویس خوبی نداریم اما خوب است که گاهی سرویس‎های خوب داشته باشیم. صربستان یک تیم تکنیکی است و این نقطه قوت ماست. ما در دفاع، دفاع روی تور و ضد حملات نتیجه گرفتیم. در کل نقطه قوت تیم صربستان دفاع است نه سرویس.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات والیبال گزینشی المپیک امروز شنبه تیم ملی ایران در سه گیم متوالی مغلوب صربستان شد. صرب‏ها با کسب این پیروزی به عنوان قهرمان این رقابت‏ها سهمیه بازی‏های المپیک لندن را کسب کردند. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.