سرمربی یوونتوس دوباره به تبانی متهم شد

۲۱م اسفند ،

دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا سرمربی یوونتوس را یک بار دیگر به اتهام شرکت در یک ماجرای تبانی در کالچو متهم کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، تسنیم به نقل از آسیوشیتدپرس نوشت: آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس ایتالیا که مدت بسیاری از پایان محرومیت چهار ماهه‌اش در ابتدای فصل جاری به جرم مخفی نگه داشتن تبانی سران تیم سابقش سیه‌نا نمی‌گذرد دوباره به اتهام دست داشتن در یک تبانی دیگر متهم شده است.

دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا مدعی شده نتیجه بازی‌ تیم‌های باری و ترویسو در سری B در ماه مه سال ۲۰۰۸ و همچنین بازی این تیم با سالرنیتانا در ماه مه سال ۲۰۰۹ با تبانی مشخص شده و این اتفاقات در زمانی رخ داده که کنته سرمربی باری بوده است.

اتهام نسبت داده شده به باری و سرمربی پیشین آن این است که این تیم در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ پس از حصول اطمینان از ماندن در دسته دوم فوتبال ایتالیا، به عمد در بازی‌ برابر ترویسو و سالرنیتانا تن به شکست داده است.

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی آنتونیو کنته، سرمربی حال حاضر یوونتوس که در حال رساندن بیانکونری به دومین قهرمانی متوالی‌اش در سری A است، همراه با سه وکیل به ملاقات دادستان استفانو پالاتزی رفته و هرگونه ارتکاب جرمی را تکذیب کرده است. طبق اعلام یکی از نشریات ایتالیایی کنته حتی در جلسه سه ساعته خود با پالاتزی تاکید کرده هیچ نگرانی از روبرو شدن با مجازات‌های احتمالی ندارد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.