سرنوشت ائتلاف روحانی-عارف؛ انتخاب نامزد اجماعی اصلاحات در ۲۰ خرداد

نجفی ۱۹ خرداد ماه نتایج نظرسنجی‌ را به اصلاح‌طلبان اعلام می‌کند

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
جمعی از اصلاح‌طلبان با محمد خاتمی دیدار و دیدگاه‌های خود را دربارهٔ انتخابات بیان کردند.

تسنیم نوشت: فرج کمیجانی دبیر ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با اشاره به جلسه ۱۸ خرداد ماه اعضای لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها با سید محمد خاتمی اظهار داشت: امروز ۳۱ کاندیدای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران به‌همراه کاندیداهای اصلاح‌طلب سایر استان‌ها و اعضای فعال ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان با خاتمی دیدار کردند.

وی افزود: در این جلسه در رابطه با چگونگی شکل‌گیری فعالیت‌ها، مسائل مربوط به شوراها و تقویت شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها تصریح کرد: در این جلسه مطرح شد که بین دو کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری یعنی عارف و روحانی ائتلاف صورت گرفته خاتمی و هاشمی گزینه مورد نظر را معرفی کنند.

افشین حبیب‌زاده یکی دیگر از کاندیداهای اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها نیز دربارهٔ دیدار امروز با خاتمی گفت:‌ روز دوشنبه هفته جاری و از سوی شورای هماهنگی اصلاحات نام کاندیدای نهایی و اجماعی ریاست جمهوری که مورد تأیید اصلاح‌طلبان است اعلام می‌شود.

وی افزود: در جلسه امروز، خاتمی همچنین بر حضور گسترده و تشویق مردم بر حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تأکید کرد و اعضای ائتلاف اصلاح‌طلبان هم ائتلاف میان دو کاندیدای اصلاح‌طلب را خواستار بودند.

همچنین، غلام‌رضا انصاری کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات شورای شهر تهران نیز دربارهٔ این جلسه و نظر خاتمی نسبت به باقی ماندن عارف یا روحانی گفت: خاتمی منتظر است که نتایج نظرسنجی‌هایی که محمدعلی نجفی انجام داده است، فردا اعلام شود تا مشخص شود که عارف در صحنه باقی بماند یا روحانی.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.