سره‌نا ویلیامز فاتح ویمبلدون شد

جام جم آنلاین: سره نا ویلیامز ، تنیسور نامدار آمریکایی در فینال انفرادی تنیس بانوان گراند اسلم ویمبلدون آگنیئسکا رادوانسکا تنیسور لهستانی را شکست داد و برای پنجمین بار فاتح این تورنمنت معتبر تنیس جهان شد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، سره نا ویلیامز تنیسور ۳۰ ساله آمریکایی عصر امروز در فینال انفرادی تنیس بانوان گراند اسلم ویمبلدون آگنیئسکا رادوانسکا تنیسور ۲۳ ساله لهستانی سید سه بانوان جهان را در سه ست و با نتایج ۱-۶ ،۷-۵ و ۲-۶ مغلوب کرد و پنجمین عنوان خود را در این تورنمنت معتبر به دست آورد.

سره نا پیش از این در سال های ۲۰۰۲ ، ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ فاتح گراند اسلم ویمبلدون شده بود. ونوس خواهر بزرگتر او نیز تاکنون پنج بار فاتح ویمبلدون شده و در ۱۳ دوره گذشته ویمبلدون خواهران ویلیامز در ۱۰ دوره جام  قهرمانی این تورنمنت را بالای سر برده اند.

در ست نخست رادوانسکا هیچ حرفی برای گفتن در مقابل ضربات قدرتمند و حرفه ای سره نا نداشت. در پایان ست نخست به دلیل بارش باران ۲۰ دقیقه بازی متوقف شد.

در ست دوم این رادوانسکا بود که به دشواری توانست نتیجه را مساوی کند. اما در ست سوم بار دیگر سره نا ویلیامز قدرت واقعی اش را به نمایش گذاشت و در نهایت این دیدار جذاب که دو ساعت و دو دقیقه به طول انجامید به سود خواهر کوچکتر خانواده ویلیامز خاتمه یافت.

سره نا ویلیامز در عین حال با این پیروزی به چهاردهمین عنوان قهرمانی در گرانداسلم های تنیس دست یافت. مترجم: بهرام افتخاری. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.