سروری: ادبیات آقای خاتمی خریدار بیشتری دارد/ عبدالله نوری نمی‌تواند رهبری جریان اصلاحات را به دست بگیرد

پرویز سروری در گفت و گو با هفته نامه مثلث گفت: آقای عبدالله نوری می‌گوید نباید فاصله میان جنبش سبز و اصلاح‌طلبان ایجاد کرد و معتقد است که جوهره اصلی اصلاح‌طلبان را جریان سبز تشکیل می‌دهد و با این نگاه می‌خواهد در انتخابات شرکت کند. به عبارت دیگر با استراتژی رادیکالی درصدد است که حضور خود را در انتخابات به نظام تحمیل کند.

وی افزود: آقای خاتمی اصرار دارد که اصلاح‌طلبان باید به عرصه سیاسی کشور برگردند و برگشت آنها منوط به این است که از رفتار و ادبیات رادیکالی اصلاح‌طلبانه فاصله بگیرند و یک خط کشی بین خود و جریان سبز ایجاد کنند. حالا اینکه واقعیت مواضع ایشان بوده و یا رویکردی نمایشی است در جای دیگر باید به آن پرداخت.

نماینده پیشین مجلس در ادامه گفت: معتقدم ادبیات آقای خاتمی خریدار بیشتری دارد و عبدالله نوری نمی‌تواند رهبری جریان اصلاحات را به دست بگیرد. چون فضایی را که او در آن سیر می‌کند، به شدت جامعه مقابل آن موضع دارد. ضمن آنکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند از شرایط بن‌بست خارج شوند و اکثریت آنها به این نتیجه رسیدند. به‌نظر من فرمولی که خاتمی ارائه می‌کند نافذتر و مؤثرتر و عملیاتی‌تر است و در مصاف بین عبدالله نوری و خاتمی، خاتمی دارای طرفداران بیشتری است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.