سریال نشست زمین قسمت پایانی ندارد

بخش بزرگی از زمین در خیابان ولی عصر(ع) ضلع جنوبی میدان منیریه تهران، عصر روزگذشته همزمان با عملیات عمرانی مترو برای چندمین بار در دو ماه گذشته نشست کرد این در حالی است که شبکه آب منطقه دچار شکستگی اساسی و قطعی آب شده است.

به گزارش خبرنگار حوادثممتازنیوز، این حادثه که حدود ساعت ۱۸ رخ داده، تاکنون تلفات جانی نداشته اما خسارت زیادی به به تاسیسات آبرسانی این منطقه وارد کرده است.که بر همین اساس معاون بهره برداری شرکت آبفای منطقه پنج تهران افزود: یکی از دو نشست زمین که در نتیجه عملیات مترو رخ داد، سبب شکستگی لوله اصلی خط انتقال آب شد.
افسر صفری افزود: ماموران آبفا پس از کسب اطلاع، بلافاصله برای تعمیرات و اتصال شبکه آب وارد عمل شدند.
وی شمار ساکنانی که دچار قطعی آب شده اند را بین ۳۰ تا ۴۰ مشترک عنوان و اذعان  کرد: شبکه بخش دیگری از ساکنان این منطقه دچار افت فشار آب شده است.
صفری تاکید کرد: در یکماه گذشته، این چندین بار است که بر اثر بی تدبیری مسئولان مترو تهران و عملیات کنده کاری بدون رعایت مقررات و محاسبات کارشناسی، خیابان ها دچار نشست می شود و تاسیسات آب صدمه اساسی می بیند.
وی افزود: بارها این بی تدبیری ها به شکایت از مترو انجامیده و مترو نیز محکوم شده است اما همچنان این حوادث رخ می دهد.
بر اساس این گزارش،دو هفته پیش نیز در ضلع جنوبی میدان منیریه تهران بدلیل حفاری مترو، نشست بزرگی در خیابان ایجاد شد که بازسازی آن هنوز به اتمام نرسیده و این مساله در تردد اتوبوس های خط ویژه اختلال ایجاد کرده است.
نشست خیابان در چندماه گذشته در نقاط مختلف شهر بویژه مناطقی که عملیات مترو در جریان است، به صورت گسترده رخ می دهد و هر بار شهرداری تهران از پاسخگویی طفره می رود.
کمتر از یکماه پیش، نشست خیابان در منطقه محلاتی تهران چند خودرو را بلعید که خوشبختانه تلفاتی نداشت./ف
                


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.