سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی: بنا چیزی برای خود نمی‌خواهد

۵ م دیماه ،

arash khamooshi (7 of 28).jpg

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعلام کرد که از پنج‌شنبه (۷ دی) اردوی تیم ملی فرنگی با حضور محمد بنا برگزار خواهد شد.

حسام‌الدین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با آقای رنگرز داشتیم ایشان قول دادند تا تمام تلاش خود را برای برطرف کردن خواسته‌های فرنگی کاران انجام دهند و قرار است در این زمینه با وزیر ورزش هم صحبت کنند تا مشکلات پایان یابد.

وی دربارهٔ خواسته‌های محمد بنا از فدراسیون کشتی گفت: آقای بنا چیزی برای خود نمی‌خواهد و تنها می‌خواهد که ابزار کار فراهم باشد و تکلیف مربیان تمام رده‌های سنی تیم ملی محل اردوهای تیم‌های جوانان و نوجوانان مشخص و حق الزحمه یک سال قبل که به تعویق افتاده پرداخت شود.

جعفری همچنین دربارهٔ فرستادن نماینده از سوی بنا به فدراسیون تاکید کرد: کار آقای بنا فنی است و کار‌های اجرایی باید در فدراسیون توسط اشخاص مشخص انجام شود و بنا نمی‌تواند برای گرفتن امکانات به این سو و آن سو برود بلکه او باید با فراهم شدن امکانات در خانه کشتی مستقر و فعالیت‌های تیم‌های ملی فرنگی را رهبری کند.

وی در پایان گفت: اردوی تیم‌های ملی فرنگی هفتم و ۲۷ دی برگزار می‌شود و بعد از آن با یک تعطیلی سه یا چهار روزه، اردوی دوباره‌ای تا آغاز جام جهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.