سریال جدید رویانیان برای آشتی کریمی!

رسانه‌های خبری با حروف بزرگی این جمله را در صفحات نخست خود در روزهای اخیر به کار بردند «علی کریمی بعد از بازی با کره جنوبی برمی‌گردد.» این ماجرا بدون شک همان اتفاقی است که هواداران روزهای بسیاری را برایش انتظار کشیدند و فعلاً از شنیدن خبر وقوعش سکوتی به نشان رضایت سر داده‌اند البته قراری بر لو رفتن این خبر نبود اما حالا که این اتفاق افتاده دیگر کسی با تردید درباره‌اش حرف نمی‌زند.

به گزارش رجانیوز، تا پیش از این تصمیم‌ها برای دور ماندن علی کریمی از پرسپولیس گرفته شده بود چرا که نه مانوئل ژوزه او را می‌خواست و نه باشگاه و اتفاقاً جرقه کنار گذاشتنش را هم نزدیکان مدیرعامل بر سر زبان‌ها انداختند. اما گویا مدیران باشگاه تصمیم گرفتند قاعده بازی را تغییر دهند.

به همین خاطر بود که رویانیان برخلاف خواسته هواداران در صف حامیان سرمربی ایستاد و گفت که حکم علی کریمی همان حرف ژوزه است. حتی کار به جایی رسید که دیگر عذرخواهی هم نمی‌توانست چاره‌ساز باشد چرا که مرد پرتغالی تنها راه بازگشت علی کریمی را در جدایی خودش پیدا کرده بود! 
 
امروز اما همه چیز رنگ و بویی دیگر به خود گرفته که یکی از دلیل‌هایش می‌تواند بازی پیش رو برابر راه‌آهن باشد و حضور علی دایی روی نیمکت این تیم. فردی که حالا برای پرسپولیسی‌ها نماد اعتراض است و حضورش به خودی خود یک دردسر. به ویژه اگر روند این بازی و نتیجه‌اش باب میل سکونشین‌ها نباشد!
 
باشگاه هم از تنها چیزی که می‌ترسد، آشفتگی سکوها است و خوب می‌داند که تکرار این روزها در بازی با راه‌آهن گریبانش را خواهد گرفت. به همین خاطر هم هست که محمد رویانیان تصمیم گرفته پیش از رسیدن به راه‌آهن پرونده علی کریمی را برای همیشه ببندد؛ به گونه‌ای که هم هواداران را راضی نگه دارد و هم شأن سرمربی و علی کریمی را. 
 
مدیرعامل صحبت‌هایش در این باره را با کریمی در میان گذاشته و او را به ادامه خویشتنداری امروزش دعوت کرده؛ درست همانطور که با یک تذکر جدی سرمربی پرتغالی را به سکوت واداشته و از او خواسته بود که در قبال علی کریمی کمی نرمش به خرج دهد تا تیم بیش از این در حاشیه‌ها غرق نشود. پرده آخر این داستان را هم خود مدیرعامل رقم خواهد زد. 
 
به همین منظور نشستی سه نفره – با حضور خودش، ژوزه و کریمی – را در ذهن ترتیب داده و قرار است بعد از بازی حساس تیم ملی برابر کره جنوبی آن را عملی کند. در این نشست قرار است ژوزه و کریمی حرف‌ها و دلخوری‌های‌شان را مطرح کنند و سپس رویانیان با پادرمیانی‌اش آنها را پیش از روبرو شدن با تیم علی دایی آشتی بدهد؛ بی‌آنکه شأنشان را نادیده گرفته باشد.
 
در واقع علی کریمی از بعد از بازی با کره، همراه با دیگر ملی‌پوشان سرخپوش به پرسپولیس بازخواهد گشت تا همچنان نقش کاپیتان دوم تیم را داشته باشد.البته در شرایطی که این خبر در محافل خبری منتشر شد یکی از روزنامه ورزشی صبح امروز از شروط ویژه کریمی برای بازگشت به پرسپولیس خبر داد تا این مساله ماجرای بازگشت کریمی به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس را تحت الشعاع قرار دهد.
 
هرچند مدیران پرسپولیس به گزارش این روزنامه ورزشی واکنش خاصی نشان ندادند اما بدون تردید با اتمام بازی ایران برابر کره جنوبی مشخص می‌شود کدام طرف راست می‌گوید و سرنوشت علی کریمی به چه شکل رقم خواهد خورد.
 
ماجرای اخراج علی کریمی و حواشی این بازیکن پرسپولیس را در این برهه به شکل ناباورانه ای به حاشیه برده است  باید دید آیا مدیران این باشگاه برای ادامه کار و خروج از بن بست فعلی تصمیم به حل نهایی این معضل خواهند گرفت یا این که دوباره در برابر کریمی و مواضع غیر حرفه‌ای اش عقب نشینی خواهند کرد.
 
 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.