سریعترین مرد دنیا در آرزوی بازی در منچستر یونایتد

صفحه اصلی » ورزشی » ورزش جهان » سریعترین مرد دنیا در آرزوی بازی در منچستر یونایتد

اوسین بولت ماه گذشته و قبل از مسابقات المپیک اوسین بولت قهرمان دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر المپیک در فیلمی که روی شبکه یوتیوب منتشر کرد تکنیک و آشنایی خود با ورزش فوتبال را هم نشان داد و گفت که علاقمند است برای باشگاه محبوب اش یعنی منچستر یونایتد بازی کند. به نوشته هافینگتون […]

اوسین بولت

ماه گذشته و قبل از مسابقات المپیک اوسین بولت قهرمان دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر المپیک در فیلمی که روی شبکه یوتیوب منتشر کرد تکنیک و آشنایی خود با ورزش فوتبال را هم نشان داد و گفت که علاقمند است برای باشگاه محبوب اش یعنی منچستر یونایتد بازی کند.

به نوشته هافینگتون پست، در آن زمان شاید کسی حرف های «سریعترین» مرد جهان را جدی نگرفته بود. اما در روزهای اخیر قهرمان المپیک در مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی «سان » گفته است که برنامه او برای پیوستن به سطوح حرفه ای ورزش فوتبال جدی است.

اوسین بولت در بخشی از مصاحبه خود می گوید:«مردم فکر می کنند که من شوخی می کنم. اما اگر الکس فرگوسن سرمربی تیم منچستر یونایتد یک روزی تماس بگیرد و بگوید حاضر است من را آزمایش کند مسلما من جواب رد نخواهم داد . اگر من آماده و به حد کافی از خودم مطمئن نبودم چنین ادعایی را مطرح نمی کردم.»

حالا به نظر می رسد که حداقل یکی از فوتبالیست های باشگاه منچستر یونایتد هم با نظر قهرمان المپیک موافق است. روز سه شنبه « ریو فردیناند » از بازیکنان مهم و با تجربه منچستر یونایتد در یک پیام توئیتر از اوسیان بولت حمایت کرد.

«ریو فردیناند» مدافع تیم منچستر یونایتد در پیام توئیتر خود خطاب به بولت نوشته :« اگر می خواهی بازی در تیم منچستر یونایتد را تجربه کنی من با مربی صحبت می کنم. در مسابقه فینال دو صد متر شاهکار کردی . در مسابقه دو دویست متر هم برایت آرزوی موفقیت می کنم.»

« اوسین بولت » نیز در پاسخ خود به « ریو فردیناند» نوشته است:« بعد از مسابقات المپیک می بینیم که آیا می توانم در تیم شما بازی کنم یا نه. به پیروزی در مسابقه دو دویست متر هم خیلی امیدوار هستم. از لطف تو متشکرم.»

« اوسین بولت » از سال ۲۰۰۹ که از باشگاه منچستر یونایتد دیدن و با تعدادی از بازیکنان و سرالکس فرگوسن مربی تیم ملاقات کرد به این باشگاه علاقه زیادی پیدا کرده است.

« اوسین بولت» قبلا گفته بود که پس از المپیک لندن با ورزش دو و میدانی خداحافظی خواهد کرد. وی در مصاحبه ای با روزنامه « گاردین» گفته بود که در این المپیک ممکن است در رشته های دو چهار صد متر و پرش طول نیز شرکت کند.

اما اگر باشگاه منچستر یونایتد به وی امکان دهد که به این تیم بپیوندد « اوسین بولت » ممکن است در برنامه های ورزشی خود برای آینده تجدید نظر کند.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: المپیک،اوسین بولت،منچستر یونایتد


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.