سعداوی: بازی با نفت تهران شرایط خاصی دارد

۱۹اردیبهشت،

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر کشور گفت: تلاش می‌کنیم که از این بازی امتیاز بگیریم چرا که حداقل و حداکثر امتیاز ما را آسیایی می‌کند و امیدواریم در این بازی‌ اتفاق خاصی پیش نیاید.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان اظهارکرد: باتوجه به این‌که این دیدار برای کسب جایگاه چهارم و گرفتن سهمیه آسیایی است، خود به خود حساس شده است.

وی ادامه‌داد: البته این بازی از نظر این‌که کادرفنی فعلی فولاد، فصل قبل در تیم نفت تهران بودند، شرایط خاصی را ایجاد کرده است.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان‌کرد: در چند هفته اخیر تیم‌مان را یک مدعی در لیگ معرفی کردیم و به نظرم فولاد از هر نظر شایستگی دارد که حداقل در مکان چهارم قرار بگیرد و به سهمیه آسیایی دست پیدا کند.

وی با بیان این‌که تمام برنامه‌ریزی، تمرینات و هدف‌گذاری ما در جهت کسب سهمیه بود که در همین جهت هم حرکت کردیم، گفت: برای دیدار با نفت بازیکنان‌مان از شرایط خوبی برخوردار می باشند ولی ایوب کلانتری، مهدی امیر‌آبادی و عبدالله کرمی را به سبب محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.

سعداوی خاطرنشان‌کرد: نفت باتوجه به این‌که تا این جای رقابت‌ها توانسته خود را به جایگاه پنجم جدول برساند، نشان می‌دهد که این تیم از مهره، کادرفنی و تشکیلات خوبی بهره‌ می‌برد.

وی ادامه‌داد: برای این دیدار هر دو تیم نسبت به هم شناخت خوبی دارند و باید دید باتوجه به حساسیت این بازی کدام تیم می‌تواند از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد، حداکثر استفاده را ببرد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌کرد: به گرفتن امتیاز در این بازی امیدوار هستیم و تمام تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌مان این است که به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.