سعدی افشار خبر درگذشت‌اش را تکذیب کرد

۲۹م دیماه ،

شامگاه ۲۸ دی‌ماه خبرهای کذب در فضای مجازی مبنی بر درگذشت سعدی افشار انتشار یافت که وی از انتشار یافتن این خبرها ابراز گله‌مندی کرد.

سعدی افشار به عنوان تنها بازمانده نسل سیاه‌بازی ایران این روزها در بستر بیماری است و اهالی هنر چشم انتظار بهبودی این هنرمند می باشند.

متأسفانه از شامگاه ۲۸ دی‌ماه خبرهای کذب در فضای مجازی مبنی بر درگذشت این هنرمند برجسته انتشار یافت. همچنین پیامک‌هایی به این مضمون به هنرمندان ارسال شد که سبب نگرانی خانواده و اهالی تئاتر شد.

از سوی دیگر سعدی افشار که وضعیت جسمانی مناسبی ندارد و در منزل خود بستری است در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار مهر گفت: «نمی‌دانم این چه خبری است که منتشر می‌شود و همه را نگران می‌کند. در این وضعیت نمی‌دانم این خبرها چرا منتشر می‌شوند.»

این هنرمند نمایش‌های سنتی با بیان اینکه مراحل درمان خود را به سختی سپری می‌کند تأکید کرد: «انتشار این شایعه را به فال نیک می‌گیرم!»

بارها و بارها انتشار یافتن خبرهایی کذب دربارهٔ بعضی هنرمندان سبب نگرانی جامعه هنری و علاقه‌مندان به هنر ‌شده است که مشخص نیست منتشرکنندگان چنین شایعاتی چه قصد و منظوری دارند. اما در این بین انتشار یافتن چنین شایعه‌ای می‌تواند تلنگری باشد برای مدیران و مسئولان هنری که هر چه زودتر و سریعتر حمایت‌هایی جدی‌ای از هنرمندان بیمار نظیر سعدی افشار داشته باشند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.