سعید احمدی با اخطار داوران نایب قهرمان جهان شد

۰۴م آذر ،

سعید احمدی، ملی پوش وزن ۶۷- کیلو گرم کاراته کشورمان هم با شکست برابر حریف مصری خود در فینال مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه، به مدال نقره دست یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در چهارمین روز بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان، سعید احمدی، نماینده شایسته کاراته کشورمان در آخرین مبارزه خود بعد از ظهر امروز برای کسب نشان طلا به مصاف مگدی حنفی، حریف قدرتی از مصر رفت و در حالی که ۳ بر یک از حریف پیش بود روی ضربه پا کاراته کای مصری ۳ امتیاز از دست داد تا در نهایت با دریافت چهارمین اخطار از سوی داوران بازنده این دیدار باشد.

بر اساس این گزارش، احمدی برای رسیدن به مبارزه وزن خود، روز پنج شنبه ( ۲ آذر) مبارزات خود را با پیروزی ۸ بر صفر برابر رایا پان از سری لانکا آغاز کرد. در دور دوم لبت از بلاروس را با رای داوران ۴ بر یک برد تا در گام سوم به مصاف کاسک سو از مراکش برود. در این پیکار احمدی موفق شد این حریف افریقایی را ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این مرحله احمدی مقابل پینزاس از آرژانتین قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. در گام پنجم با گاگلر از آلمان مبارزه کرد و توانست او را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و راهی نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شود. در آخرین مبارزه ماقبل فینال هم این کاراته کای ۲۳ ساله کرمانشاهی ۲ بر صفر از سد رام روپ امریکایی گذشت و به فینال رسید.

امروز و در ادامه رقابتهای کاراته قهرمانی جهان، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴+ کیلو گرم برای کسب نشان برنز به مصاف استفانو مانیسکالکو از ایتالیا می رود.
پرونده بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان فردا ( ۵ آذر) با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال کومیته تیمی بسته می گردد. در آخرین روز این مسابقات، تیم کومیته ایران برای کسب نشان برنز به مصاف هلند می رود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.