سفارت سبز آمادگی ارائه هر نوع کمکی را به شما دارد + سند

بیانیه فتنه‌گران فراری برای کمک به تروریست‌های سوریه؛

جمعی از فتنه‌گران فراری متواری در کشورهای بیگانه در بیانیه‌ای بی شرمانه آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک به تروریست‌های سوری اعلام داشتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ جمعی از فتنه‌گران در قالب نام جعلی “سفارت‌خانه سبز” آمادگی خود را برای هر نوع کمک رسانی به تروریست‌های سوریه اعلام داشتند.

بر اساس این گزارش، فتنه‌گران فراری با انتشار بیانیه‌ای آمادگی خود را برای اعزام به سوریه برای اقدامات تروریستی اعلام داشته و در بخشی از به اصطلاح بیانیه خود آورده‌اند: ما در نظر داریم در کمک به شما بهر شکلی که نیاز دارید و مصلحت می‌دانید اعم از خط مقدم منطقه نبرد تا کمک‌های لجستیکی و پشتیبانی، توانایی‌های خود را در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

در بخش دیگر از بیانیه فتنه‌گران آمده است: سفارت سبز هم اکنون آمادگی خود را جهت کمک به ارتش آزاد سوریه (تروریست‌های مخالف سوریه) طی یادداشتی به پروتکل‌های وزارت خارجه کشورهای ذینفع در ایجاد زمینه مساعد برای تردد داوطلبانه و حضور فیزیکی در کنار شما عزیزان (!) اعلام داشته است.از دوستان (تروریستها)محترم نیز تقاضا دارد مفاد این بیانیه را به دوستان مبارز ما(!) در داخل سوریه منتقل نمایند.



باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.