سفرهای استانی رئیس جمهور شائبه تبلیغات انتخاباتی دارد

۰۷اردیبهشت،

عضو شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما پیشنهاد کرد صدا و سیما از نمایش برنامه های تبلیغاتی که سبب بهره گیری یک کاندیدای خاص می گردد اجتناب کند.

سید رمضان شجاعی کیاسری عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن پیشنهاد به صدا و سیما نسبت به پرهیز از نمایش برنامه های تبلیغاتی دولت برای یک کاندیدای خاص گفت: صدا و سیما باید مراقبت کند که مسائل حاشیه ای و نمایش برنامه های تبلیغاتی سبب بهره گیری یک کاندیدای خاص نشود.

وی همچنین با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور و بعضی سخنران ها و نیز بعضی اقدامات نمایشی در این سفرها شائبه انتخاباتی بودن آنها را به وجود می آورد، افزود: قدر مسلم باید باور داشته باشیم که سفرهای استانی برای اتمام پروژه های نیمه کاره است اما در کنار آن حرکات و اقداماتی صورت می گیرد که مجموعه سفر رئیس جمهور را زیر سوال می برد، مردم ما آنقدر در فهم مسائل سیاسی هوشیار و فهیم می باشند که تفاوت بین سره و ناسره و حق و باطل را از هم تشخص دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدورایم رئیس جمهور و دولت دهم  به خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که از منویات مقام معظم رهبری است کمک کنند . خدا نکند که بعضی حرکات و نمایش های روشن و واضح در سمت و سوی تبلیغ یک کاندیدای  خاص باشد تا تمام فرصت های باقی مانده از دولت دهم برای خدمت رسانی به ملت به کار گرفته شود.

شجاعی کیاسری با اشاره به اینکه ۵۰ درصد زمینه تحقق حماسه سیاسی را دولت می تواند فراهم کند عنوان کرد: پس از آن مردم با حضور خود در صحنه می توانند حماسه عظیم سیاسی را خلق کنند اما اگر در تحویل قدرت به دولت بعدی خدشه ای وارد شود این خیانت به امام، شهدا، آرمان های انقلاب و اعتماد مردم است. باید از این اعتماد به عنوان ظرفیتی برای اقتدار بیش از پیش نظام استفاده کرد.

وی با اشاره به آنچه اقدامات نمایشی رئیس جمهور در سفرهای اخیر به استان های مختلف در قالب سفرهای استانی افزود: پرچم تکان دادن های رئیس جمهور، انجام سفرهای استانی که پیش از این روال مشخصی داشت اما در ماه های منتهی به انتخابات شکل دیگری به خود پیدا کرده و نیز حضور یکی از همراهان رئیس جمهور در سفرهای استانی که هیچ سنخیتی با این سفرها ندارد شائبه انتخاباتی بودن سفرها را پررنگ کمی کند.

نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: به رئیس جمهور پیشنهاد می کنم همانطور که خدمت صادقانه به ملت را در دستور کار خود داشتند، در ماه های پایانی کار دولت نیز همین مسیر را ادامه دهند زیرا اگر مردم متوجه شوند که این سفرها در خدمت رسیدگی به مشکلات آنها نیست ممکن است موضع خود را نسبت به دولت و اقدامات آن تغییر دهند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.