سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به آلمان / برگزاری نشست بزرگ فعالان اقتصادی دو کشور در برلین در تاریخ ۱۹ فروردین ۹۳

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

حضور در جمع اعضاء اتحادیه بازرگانان خاور دور و نزدیک “نموف” نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده مهندس نعمت‌زاده در سفر به آلمان است.

خبراقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتی وتجار بنا به دعوت انجمن همکاری خاورمیانه و نزدیک آلمان‌”نموف” به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش شاتا، مهندس نعمت‌زاده در سفر خود به آلمان با مدیران شرکتهای بزرگ اقتصادی و صنعتی آلمانی دیدار و مذاکره می‌کند.

این سفر که با حضور تیم اقتصادی متشکل از مقامات و نمایندگان بخش خصوصی ایران صورت خواهد گرفت همچنین نحوه گسترش  تعاملات اقتصادی، تولیدی و تجاری با بخش خصوصی آلمان در دستور کار قرار گرفته است.

حضور در جمع اعضاء اتحادیه بازرگانان خاور دور و نزدیک “نموف” نیز از دیگر برنامه‌های  در نظر گرفته شده مهندس نعمت‌زاده در سفر به آلمان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با هدف جلب و جذب سرمایه های  بخش  خصوصی  آلمان و گسترش  همکاری  های  متقابل در  زمینه  صنعت  ، معدن  و تجارت با مقامات اقتصادی آلمانی دیدار و برای توسعه روابط دو کشور مذاکره خواهد کرد.

بنا به این گزارش، اتحادیه بازرگانان خاور دور و نزدیک “نموف” متشکل از رؤسای شرکتهای اقتصادی و صنعتی و مؤسسات مالی و اقتصادی آلمان می‌باشد.

گفتنی است: کنفرانس بزرگ اقتصادی ایران – آلمان با حضور  هیات بلندپایه صنعتی، معدنی و تجاری ایران با حضور جمعی از مدیران و صاحبان  صنایع  بخش خصوصی ایران  روز سه شنبه ۸ آوریل مقارن با ۱۹ فروردین  ماه در برلین  برگزار خواهد شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.