سفر گالیانی به مادرید برای برگرداندن کاکا

۳۰م دیماه ،

236472hp2.jpg

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از سفر آدریانو گالیانی به مادرید برای انتقال کاکا به میلان نوشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه میلان روز قبل با تایید خبر مذاکره برای به خدمت گرفتن دوباره کاکا، هافبک نیمکت‌نشین رئال‌مادرید اعلام کرد، در صورتی که گفتگوها بر سر کاکا به خوبی پیش رود، این هافبک برزیلی در زمستان جاری برای میلان به میدان می‌رود.

گالیانی همچنین با رد دیگر گزینه‌های میلان در بازار نقل‌وانتقالات گفت: “میلان غیر از ریکاردو کاکا گزینه دیگری برای انتقال در زمستان نداشته و خبرهای مربوط به انتقال ماریو بالوتلی به این تیم صحت ندارد.”

روزنامه‌ گاتزتا دلو اسپورت نوشت، آدریانو گالیانی، نایب رییس باشگاه میلان سه‌شنبه همین هفته برای دیدار با فلورنتینو پرس و گفت‌وگو بر سر جابه‌جایی‌ کاکا به مادرید سفر خواهد کرد. این روزنامه همچنین گزارش داد گالیانی روز قبل با فلورنتینو پرس برای امضا قرارداد دو ساله با کاکا به صورت تلفنی به مذاکره پرداخته است.

در سوی مقابل فلورنتینو پرس با رد نکردن امکان انتقال کاکا گفت: کاکا حاضر شده است، قرارداد ۱۰ میلیون یورویی خود را به ۷٫۵ میلیون یورو کاهش دهد، اما میلان حاضر نیست بیش از پنج میلیون یورو برای خرید این بازیکن به رئال بپردازد. به همین خاطر مذاکرات برای وضعیت کاکا با میلان ادامه خواهد داشت.

کاکای برزیلی در سال ۲۰۰۹ از میلان راهی رئال مادرید شد اما نتوانست در این تیم مادریدی درخشش خود در میلان را تکرار کند و اغلب نیمکت‌نشین بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.