سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا:اسرائیل بهشت همجنس گرایان است

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۰۶:۲۴:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت: “اسرائیل بهشت همجنس گرایان است، و اینگونه افراد بخشی جدایی ناپذیر از جامعه اسرائیل به شمار می آیند”.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، “مایکل اورن” در کنفرانس سالانه منحرفان جنسی در آمریکا اظهار داشت: “ما اینگونه افراد را بعنوان نیروی ارتش، فیلسوف، قانونگذار، قاضی، کارگر کارخانه، پزشک، و معلم به کار می گیریم، آنها همجنس گرا نیستند، بلکه با تمام افتخار عضوی از جامعه اسرائیل به شمار می آیند”.
ارون تأکید کرد که رژیم اشغالگر در سالهای گذشته از راهپیمایی سالانه منحرفان جنسی در شهر قدس استقبال کرده و از آنها کاملا حمایت کرده است.
“دان اسلیور” نماینده منحرفان جنسی در حزب کار رژیم صهیونیستی، اخیرا خود را نامزد این حزب در انتخابات آینده کنیست کرده است.
 دفاع سفیر اسرائیل در آمریکا از همجنس گرایی در شرایطی است که پیش از این دان سلیور نماینده همجنس بازان در حزب کار اسرائیل، خود را برای راهیابی به کنست در فهرست انتخاباتی این حزب نامزد کرده است.
همان زمان روزنامه معاریو نوشت: « این اولین باری است که یک همجنس باز به طور آشکارا خود را نامزد انتخابات کنست می کند اما نکته قابل توجه موافقت شلی یاحی موویچ رئیس حزب کار با نامزدی دان سلیور است».

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۸۲۴۴۹۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.