سفیر تازه آفریقای جنوبی در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم صالحی کرد

۲۶م اسفند ،

سفیر تازه آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در دیدار با وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران «ویلیام مکس وایتد» سفیر تازه آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در دیدار با علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

صالحی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر تازه آفریقای جنوبی و ابلاغ سلام‌های خود به وزیر خارجه این کشور، به روابط بسیار خوب دو کشور ایران و آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: دو کشور دارای ظرفیت‌ها و زمینه‌های بسیار متعدد و متنوعی برای ارتقای این روابط به خصوص در ابعاد اقتصادی و تجاری می باشند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد در دوره ماموریت سفیر تازه آفریقای جنوبی شاهد گسترش و توسعه بیش از پیش روابط بین تهران و پروتوریا به خصوص در عرصه‌های اقتصادی باشیم.

سفیر تازه آفریقای جنوبی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام‌های گرم وزیر خارجه کشورش به صالحی، بر عزم و اراده مقامات عالی کشورش برای پیگیری توسعه همه جانبه روابط با تهران تاکید کرد و ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ایران در منطقه، آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اعلام و بر پیگیری این امر در کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور تأکید کرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.